Kampaň kanadskej Alzheimer Society nezabúda na opatrovateľov

Printový vizuál pre Federation of Quebec Alzheimer Societies silnou metaforou upozorňuje na prehliadanú skutočnosť.

Na fotografii vidno opatrovateľku, ktorá sa stará o človeka s Alzheimerom. Jej identita je však prekrytá množstvom post-it papierok v odtieňoch, ktoré obsahujú rôzne úlohy denného či dlhodobého charakteru.

Metafora, ktorá je vďaka chameléonskemu efektu mierne utlmená, chce upriamiť pozornosť na fakt, že pri starostlivosti o milovanú osobu plnej rôznych úkonov, často ľudia môžu zabúdať na seba.

Vizuál vytvorila agentúra Cossette, o ktorej sme nedávno písali aj v súvislosti s peknou ilustrovanou kampaňou pre Amnesty International.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Magisterské diplomové práce 2013

Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave, Ministerstvo kultúry SR a Národné osvetové centrum Vás srdečne pozýva na výstavu Magisterské diplomové práce 2013.
pokračovanie článku

Soutěž o vytvoření loga projektu Živý Zlín

ředmět jednokolové soutěže je vytvoření návrhu loga projektu Živý Zlín. Logo by mělo být jednoduché, originální, srozumitelné, nezaměnitelné…