Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

LOGO 2014

4. medzinárodné súťažné bienále LOGO 2014 je ojedinelým podujatím v oblasti grafického dizajnu na Slovensku. Logotyp patrí v oblasti úžitkovej grafiky…
pokračovanie článku

19. ročník Národnej ceny za dizajn 2022 predstavuje nominácie za najlepší komunikačný dizajn

Medzinárodná odborná porota počas dvoch intenzívnych dní posudzovala v Hurbanových kasárňach v Slovenskom centre dizajnu 162 prác v jedenástich kategóriách komunikačného dizajnu a vybrala tie, ktoré budú predstavené na jesennej výstave, vrátane nominácií, ktoré predstavujeme nižšie. Prezentácia diel finalistov bude otvorená 5. októbra 2022 v Galérii dizajnu Satelit a mená ocenených budú vyhlásené 18. októbra 2022 na slávnostnom galavečere v Divadle Nová scéna.
pokračovanie článku

Set mramorových textúr zadarmo

Dnes pre vás máme tip na set textúr s motívom mramoru, ktoré nájdete na portáli Graphic Burger.