Pedigree v sérii printov ukazuje na užší vzťah s domácimi zvieratami, ktorý priniesla pandémia

Vizuály pre značku vymyslela a nakreslila mexická pobočka agentúry BBDO.

Štvorica vizuálov v jednoduchej mierne insitnej štylizácii prezentuje rôznych ľudí a ich domáce zvieratá v prepojení pomocou vtipne ukrytých, resp. prelínajúcich sa kontúr človeka a štvornohého tvora.

Myšlienka kampane je poukázať na jednu zo svetlejších stránok lockdownu, kedy sa ľudia mohli viac zblížiť so svojimi zvieratami.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Efekt z minulosti

Má tento efekt ešte miesto v sučasnej grafike?
pokračovanie článku

Dropbox vstupuje na burzu

Cloudová služba Dropbox si prechádza ďalším míľnikom. Po rokoch vylepšovania svojich služieb firma, ktorá prevádzkuje cloudové riešenie obľúbené…