Víťazom sa stalo štúdio Autority, ktoré vytvorilo tri koncepty. Myšlienka na ležiak inšpirovaný číslom π vznikla priamo na Matematicko-fyzikálnej fakulte Karlovej univerzity. Receptúru piva s podielom alkoholu 6,28 (čiže ~ 2 π) dodal Výskumní ústav pivovarský a sladařský, pivo sa varí v Pivovare Ferdinand.
Víťazné štúdio aktuálne spolupracuje na finalizácii etikiet v spolupráci s matfyzákmi a Ferdinandom a takisto pripravuje ďalšie propagačné predmety. Predstavenie má prebehnúť na budúci mesiac.
Nosným prvkom je kruh so symbolom π, ktorý vďaka svojej priamočiarosti rovnako dobre funguje aj v inverznej verzii. Kruhová výplň zase poskytuje samotnému π prirodzenú ochrannú zónu v rámci výstupov. Branding využíva písmo Noway od Atipo.
Inverzný variant
Alternatívne koncepty
zdroj: Matfyz