Pozrite si novú tvár slovenského predsedníctva v EÚ

Logo je výsledkom súťaže, ktorú vyhlásili pred vyše rokom. Dohromady sa v nej prezentovalo takmer 230 návrhov. Slovensko bude nakoniec reprezentovať ten od Jakuba Dušičku, študenta Vysokej školy výtvarných umení.

Autorom je 23 ročný grafik a výtvarník. Jeho logo, založené na typografii s využitím znamienok diakritiky v podobe emotikonu, zaujalo odbornú porotu natoľko, že ho vybrala ako víťazné – s odmenou 4500 eur.

Logo je podľa vyjadrenia ministerstva “príťažlivé a ľahko zapamätateľné a nesie pozitívnu emóciu. Hravým spôsobom približuje Slovensko ako mladú a dynamickú krajinu”.

Nový vizuál sa má objaviť na oficiálnych materiáloch, prezentačných predmetoch, printoch ako aj v rámci komunikačných kanálov. Slovensko sa svojho predsedníctva v Rade EÚ zhostí od 1. júla tohto roku. Preberie ho od Holandska, o ktorého predsedníckom logu sme na DeTePe v minulosti písali. Pamätáte si? Vyzeralo takto:

touch-icon

Holandské logo – šikovné update loga z minulosti

 

A ako sa vám pozdáva nové logo slovenského predsedníctva v EÚ? Zaujalo vás?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stratégia značky a dizajn – ako spolu súvisia? – online

Malá lokálna značka nepotrebuje strategicky myslieť. Vizuál značky nesúvisí so stratégiou. Máte pocit, že tieto vyjadrenia sú hlúposti? Máte pravdu. Prečo je stratégia dôležitá na každej úrovni a ako je prepojená s vizuálom značky vám porozprávame spolu s odborníkom na túto oblasť – Jurajom Šlesarom – marketingovým manažérom Martinusu.
pokračovanie článku

Video: Príbeh Adobe Illustrator

Illustrator tento rok oslavuje významné jubileum. Presne pred 30 rokmi ho totiž prvýkrát predstavili verejnosti. Pozrite si jeho…
pokračovanie článku

BMW predstavilo nové logo

Nemecká automobilka, ktorá vznikla ešte v roku 1916 ako výrobca leteckých motorov, dnes odhlalila redizajn svojho emblému.