Minimalistické obaly džemov Ashitano Shokupan: pokoj a jednoduchosť

Dizajn etikiet pre produktovú líniu japonských džemov má ako centrálny prvok slnko.

To je základnou esenciou pre všetky prísady džemov Ashitano Shokupan. Preto bola jeho výber ako základného kameňa brandingu jasnou voľbou.

Výsledný dizajn je skromný a príjemne nenápadný, vďaka čomu paradoxne môže medzi ostatnými produktmi tohto segmentu vyniknúť.

Slnko je na etiketách pre jednotlivé druhy džemu prítomné vždy vo farbe danej príchute.

zdroj: Packaging of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Atmosféru metra zachytená v GIFoch

Séria Metrologif perfektne zachytáva dennú rutinu Lyonského metra. Zameriava na konkrétnu časť obrázku, ktorá je v opakujúcom sa pohybe a kde sú…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Shaanxi Thirteen

Hora Zhongnan se nachází v Shaanxi pod starým městem Changan, nejvíce požehnaném místě na světě. Spojili si silné historické…
pokračovanie článku

Učiteľský zápisník na rok 2013/2014

Druskabooks ponúka všetkým, ktorý sedia v triede na „opačnej strane barikády“ svoj nový notes na nadchádzajúci školský rok. Je…