Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval za skvelý spôsob doplnenia kreatívnej energie a zdroj inšpirácie. Navyše, tieto záľuby, z ktorých sa časom stalo niečo vážnejšie, inšpirujú nielen toho, kto sa im venuje, ale často aj ľudí okolo. To je na nich najkrajšie. Dnes o tom, ako by to vyzeralo, ak by Coca-Cola začala okrem svojej limonády produkovať víno. Alebo taký McDonalds či Apple. Odpoveď na túto otázku sa snažil nájsť Tom Ollivier. Prostredníctvom projektu s názvom 99 Wine Bottles.Londýnsky art direcor sa v rámci neho venuje dizajnu obalov vínových fliaš. Cieľom jednotlivých vizuálov bolo stvárniť predstavu rozšírenia aktivít svetových značiek do vinárskej sféry.
V rámci minimalistických etikiet tak môžeme vidieť ako fľašu z elegantného čierneho skla zdobia logá či odkazy na vizuálnu identitu viacerých známych spoločností. Môže ísť tak nielen o logo ako také ale napríklad aj farbu, tvar či motív, ktorý je s konkrétnou značkou spätý. Pozrite sa na výsledok.
Viac z dizajnov Toma Olliviera nájdete na jeho webe.