Plechovke po novom dominuje trojrozmerná číslica, ktorá tvorí základ loga. To bolo celkovo zdôraznené, vďaka čomu pôsobí celý produkt masívnejšie a šťavnatejšie.
Logo v aktualizovanej podobe zaberá takmer celú výšku steny a 3D efekt mu zase dodáva príjemnú hmotu. Dekorácie v podobe plávajúcich mesiačikov citrónu a limetky s bublinkami sú v novom prevedení stvárnené skôr náznakovo a vďaka tomu nerušia, sú skôr doplnkom, ktorý nekonkuruje logu. Obal pre verziu bez cukru má inverznú farebnosť, čo v kombinácii s veľkými a čistými plochami dizajnu ľahko odlíši oba nápoje.
Update vizuálnej komunikácie prichádza po viac ako siedmych rokoch a v dizajne sa snaží lepšie zachytiť esenciu značky. Stále dominujú zelené odtiene s akcentnou červenou-bielou kombináciou. Vizuály rozvíjajú ideu trojrozmerného priestoru, s ktorým nový 7UP prichádza.
zdroj: Brand New, PR Newswire