Netflix predstavil vlastné písmo

Spoločnosť nedávno odhalila svoje nové písmo, ktoré plánuje používať v rámci komunikácie na svojej streamovacej platforme a  aj celkovej vizuálnej identity.

Autorom je in-house tím dizajnérov, ktorý na tvorbe fontu spolupracovalo s Dalton Maag. Cieľom bolo vytvorenie písma na mieru, ktoré by lepšie spĺňalo predstavu značky o vlastnom písme a bolo jednoduchšie na adaptovanie v rámci širokej škály použití.

Nové písmo má v sebe spájať vizuálnu estetiku ako aj funkčnosť. Proporcie kapitálok majú pôsobiť dominantne a malé písmená zase kompaktne a priestorovo efektívne. Znaky sú podľa tvorcov čisté a neutrálne, písmo spadá do kategórie geometric grotesque. Písmo vzniklo v rezoch thin, light, regular, medium, bold a black.

Ako sa vám páči?

 

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Bose

Známa audio značka predstavila svoju prvú animovanú kampaň, ktorou chce svojim fanúšikom a zákazníkom ukázať svoje smerovanie v segmente AR.
pokračovanie článku

Tour de France renovuje logo

Prestížne preteky nedávno predstavili facelift svojho loga. Ten sa nesie v znamení jemných úprav a ladení, ktorých cieľom má byť…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Metelka Tea Spirit

Nápoj z lipového medu, gruzínskeho čaju a brandy. To je Tea Spirit od likérky Metelka. Za jeho obalom stoja dizajnéri…