Netflix predstavil vlastné písmo

Spoločnosť nedávno odhalila svoje nové písmo, ktoré plánuje používať v rámci komunikácie na svojej streamovacej platforme a  aj celkovej vizuálnej identity.

Autorom je in-house tím dizajnérov, ktorý na tvorbe fontu spolupracovalo s Dalton Maag. Cieľom bolo vytvorenie písma na mieru, ktoré by lepšie spĺňalo predstavu značky o vlastnom písme a bolo jednoduchšie na adaptovanie v rámci širokej škály použití.

Nové písmo má v sebe spájať vizuálnu estetiku ako aj funkčnosť. Proporcie kapitálok majú pôsobiť dominantne a malé písmená zase kompaktne a priestorovo efektívne. Znaky sú podľa tvorcov čisté a neutrálne, písmo spadá do kategórie geometric grotesque. Písmo vzniklo v rezoch thin, light, regular, medium, bold a black.

Ako sa vám páči?

 

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Elixir Teasticks

Revoluce v čajovém průmyslu! Elixir Teastick představují nový způsob, jak si vychutnat šálek lahodného čaje. Čajové lístky, infuser a míchátko…
pokračovanie článku

klauzury / diplomky 2013 – UUD ZČU

Na Ústavu umění a designu Ladislava Sutnara probíhá výstava klauzurních, bakalářských a diplomových prací studentů všech oborů UUD za akademický rok…