TV JOJ chystá nové logo

Zmeny vo vizuále televízie sa neobmedzia len na grafiku v rámci programového vysielania. Najnovšie zákulisíné informácie hovoria o premene samotného loga TV stanice.

Kameňom uholným televízie sa od jej vzniku pred trinástimi rokmi stala špirála. Jednoduchý a jasný identifikačný prvok pretrval v logu JOJ dodnes, i keď s menšími či väčšími úpravami.

V roku 2007 napríklad špirála opustila „bezpečie” typografického objatia dvoch veľkých J a začala reprezentovať TV kanál ako samostatný prvok v rámci červeného štvorca. Nasledovali už menej dramatické úpravy týkajúca sa línie špirály.

Podstatná vizuálna premena však podľa všetkého čaká logo práve teraz. Uvoľniť symbol z ohraničujúceho priestoru štvorca je jedným z cieľov, ktoré má nová podoba loga priniesť. Okrem zjednodušenia by mala prejsť úpravou aj samotná špirála, respektíve jej tvar. Pribudnúť by malo aj tieňovanie. Aktuálne logo bolo nasadené po dobu osem a pol roka.

Informácie o chystanom redizajne priniesol portál Font, resp. Media Boom. Pozrite si vývoj loga:

tv-joj-vyvoj-loga-2002-2015

Čo hovoríte na novú tvár TV JOJ?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ako dostať obsah na iPad

Tablety dávno nepatria do kategórie sci-fi a nezadržateľne sa stávajú bežnou súčasťou našich životov. Tablety zároveň ponúkajú jedinečnú príležitosť…
pokračovanie článku

ANWELL: Konica Minolta nám pomohla rozbehnúť podnikanie

Vyštudovaný právnik, ktorý si nikdy nepomyslel, ze sa stane profesionálnym tlačiarom. Dnes je spoločnosť ANWELL jedna z mála firiem na Slovensku, ktorá ponúka komplexné tlačiarenské služby. Od tlače diplomových prác, plánografie, digitálnej veľkoformátovej tlače až po výrobu reklamných predmetov. Za ich úspechom stoja aj zariadenia od Konica Minolta.
pokračovanie článku

Sila značky – séria vizuálov so zaujímavou myšlienkou

Branding je často dôležitejší ako si mnohí ľudia myslia. O tom je aj nasledovný projekt od Norte Branding, ktorý trochu mieša svetoznáme značky a ich produkty, aby práve na význam silnej značky poukázal.