Workshop tvorby letteringu I.

Pre koho je workshop určený
Pre všetkých, ktorý sa chcú naučiť ako si vytvoriť vlastný lettering. Či už si grafický dizajnér, nadšenec typografie, alebo si vyrábaš vlastnoručné pozvánky, plagáty, oznámenia, je workshop určený práve pre teba.

Priebeh

  • Úvod do problematiky
  • Oboznámenie sa s konštrukčnými postupmi tvorby písma/letteringu
  • Vysvetlenie pojmomv ako čitateľnosť, optické korekcie, pozitívny/negatívny priestor, kontrast ťahov a pod.
  • Aplikovanie teoretických vedomostí do praktickej časti tvorby návrhov
  • Vyskúšanie rôznych prístupov vytvorenia letteringu
  • Dotiahnutie jedného alebo viacerých letteringov do finálnej podoby

Kapacita Workshopu
10 ľudí

Čo budeš potrebovať a čo si treba priniesť?

  • Veľa papiera na skicovanie a kreslenie
  • Pauzáky
  • Lepiaca páska, orezávač, rezaciu dosku
  • Kresliace a maľovacie pomôcky (ceruzky, fixy s tenkým hortom, fixy so zrezaným hrotom, kaligrafické perá, štetce, tuš, čokoľvek čo dokáže zanechať grafickú stopu)
  • Pripravenie si vlastných textov na letteringy (od jedného slova až po viac slov/odkazov)

 

Čo ti workshop do tvorby Letteringu prinesie
Oboznámime ťa s problematikou digitalizovania vlastného letteringu, od teoretickej až po praktickú časť, pod vedením lektora, ktorý sa bude individuálne venovať každému účastníkovi.

Týždeň pred workshopom ti príde do emailu info so základnou terminológiu a užitočnými odkazmi, ktoré ťa uvedú do problematiky tvorby letteringu. Tešíme sa na Vás.

Lektor
Michal Tornyai z KAT Graphics design studio

Kúpiť vstupenku

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Na skok: Velká Pardubická má nové logo

Súťaž nedávno predstavila logo, ktoré nie je poprvýkrát v histórií späté s konkrétnym sponzorom. Najznámejšie české závody o dlhoročného partnera prišli…
pokračovanie článku

Smith &+ Village a nejmódnější čokoláda pro Harvey Nichols

Londýnská kreativní agentura Smith &+ Village navrhla šest nových luxusních obalů čokoládových tyčinek pro Harvey Nichols, obaly nejnovější řady jejich probíhající reimaginace vlastní značky pro ikonický obchodní dům.
pokračovanie článku

Spoločnosť olympionikov

Staré svety priebežne miznú. Stávalo sa tak napokon v každej dobe práve tým ľuďom, ktorí tu žili. Včera večer…
pokračovanie článku

Logokvíz II. – víťaz

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali jedneho štastlivca, ktorý získa zaujímavú knihu. Tým štastlivcom je…