Vizitky, ktoré sa vám otlačia do pamäte – letterpress business cards II.

V druhej časti článku o vizitkách tvorených metódou letterpress vám opäť prinášame niekoľko zaujímavých návrhov. Príjemné čítanie.

 

stucard(1)

Táto navštívenka bola vytlačená na veľmi hrubý kartón (Chandler & Price 8×12) s použitím čierneho atramentu. Je dobrým príkladom toho, že i s jedinou farbou možno dosiahnuť pekné výsledky. V závere boli všetky kartičky ešte kolorované čiernou na okrajoch. Návrh vytvoril print shop Dolce Press, ktorý vytvára jedinečné vizitky pre každého zo svojich klientov.

 

skilllab

Lettera Magica, štúdio so zaujímavým názvom pôsobiace v Krakowe, skombinovalo v návrhu všetko čo majú jeho ľudia radi. Vo výsledku ich práce sa spája láska k tradícii, dokonalosti, trpezlivosti a úcta k prírode. Kartičky boli vytvorené pre kreatívne štúdio Skill Lab. Podklad v podobe papiera Duplex Orange s rozmermi  90 x 55 milimetrov sa dokonale vojde do vašej peňaženky. Navyše, jemná zmena stereotypného obdĺžnikového tvaru, ktorý má väčšina vizitiek, pôsobí osviežujúco.

 

shyama

Využiť malú nevýhodu vo svoj prospech. To sa podarilo dizajnérke a umelkyni Shyame Golden, ktorá si sama navrhla tieto veselo vyzerajúce kartičky. Shyama, ktorej krstné meno sa často stávalo predmetom nedorozumení, sa rozhodla, že je načase s tým niečo urobiť. Zakomponovala ho teda do vlastnej vizitky. „It rhymes with Llama“ bude snáď pomôckou pre každého, kto by ju rád oslovil, no nevie si rady s netypicky znejúcim menom.

Typografia, ktorú na navštívenke vidíte, je bez výnimky tvorená ručne, rovnako ako vydarená intelektuálne pôsobiaca lama. Ďalší príklad toho, že jedna farba ešte nemusí znamenať, že sa nad vizitkou budete nudiť.

 

ovi_prunean

Zlaté pravidlo hovorí: v jednoduchosti je krása. Znie to ako klišé, ale klišé sú klišé len preto, lebo sú pravdivé. V prospech tejto zásady hovorí aj práca dizajnéra Jamesa Pruneana. Vizitky, ktoré môžete vidieť vyššie, vytvoril pre svojho brata Oviho.

Použil pritom sýte odtiene základných farieb, ktoré okamžite pritiahnu pozornosť smerom ku kartičke. Layout vizitky navyše neskrýva svoju podobnosť so vzorkovníkmi Pantone.

 

starletter

Niekedy je skrátka tradičný obdĺžnik málo. Povedali sa to aj v Beast Pieces a vytvorili niečo, čo sa nebude dávať do peňaženky práve jednoducho, ale za povšimnutie určite stojí.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

CRUSH – papierová novinka pre fajnšmekerov

Na slovenský trh zavítala horúca novinka z talianskej firmy FAVINI, ktorú distribuuje spoločnosť Europapier Slovensko a ktorou sme obohatili aj…
pokračovanie článku

Saxa Rebrand

Dávka strategie, zkreslení, inspirace a špička dědictví Velké Británie přemění Saxa na značku, která má větší hodnotu než její…
pokračovanie článku

Urban Jungle Pattern Vol.1 zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na set vzorov, inšpirovaných flórou, ktorý nájdete na portáli Creative Market. Môžete ich…