Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť miestnych obyvateľov a naučiť ich objavovať nové krásy ich domovského mesta.

Kampaň pozostáva zo série ilustrovaných plagátov, v rámci ktorých sú zvečnené viaceré príťažlivé miesta piatich mestských častí. Nájdete medzi nimi tak napríklad Arthur Avenue v Bronxe, Long Island City v Queense alebo St George Terminal na Staten Islande.

Všetky plagáty sú po vizuálnej stránke vytvorené v štýle, ktorý silne odkazuje na grafické práce zo štyridsiatych rokov minulého storočia. Akoby vypadli z oka vtedajším reklamám cestovných agentúr či dopravných spoločností.

Pozrite sa na jednotlivé dominanty mesta v printovej podobe:

4 2 1 5

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kurz kaligrafia (základy) – Ateliér Amulet

Pozývame na intenzívny kurz KALIGRAFIE – základy. Naučíme sa základné princípy krasopisu, prakticky vyskúšame klasické latinkové abecedy zrezaným…
pokračovanie článku

Font dňa – Javiera

zľava 50% do 5. januára, od 0€