Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť miestnych obyvateľov a naučiť ich objavovať nové krásy ich domovského mesta.

Kampaň pozostáva zo série ilustrovaných plagátov, v rámci ktorých sú zvečnené viaceré príťažlivé miesta piatich mestských častí. Nájdete medzi nimi tak napríklad Arthur Avenue v Bronxe, Long Island City v Queense alebo St George Terminal na Staten Islande.

Všetky plagáty sú po vizuálnej stránke vytvorené v štýle, ktorý silne odkazuje na grafické práce zo štyridsiatych rokov minulého storočia. Akoby vypadli z oka vtedajším reklamám cestovných agentúr či dopravných spoločností.

Pozrite sa na jednotlivé dominanty mesta v printovej podobe:

4 2 1 5

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Korporátní identita The Urbanist

Společnost The Urbanist prodává produkty z kameniny – keramickou žulu, velkoplošnou dlažbu a mozaikovou keramickou žulu. Korporátní identita je plně…
pokračovanie článku

OWL Future Talks

23. októbra 2014 19:00 – 20:00 Námestie SNP 25, Bratislava Na OWL Future Talks budeme rozoberať trendy dneška a zajtrajška. Prídu…
pokračovanie článku

Ilustrovaná história interiérového dizajnu

Máte chuť na malý výlet? Tak si nastavte hodinky, obráťte kalendár a poďte o niekoľko dekád späť. Aspoň v rámci ilustrácií,…
pokračovanie článku

iStores Banská Bystrica má 1 rok

25. a 26. októbra oslavuje iStores rok od otvorenia predajne v SC Europa v Banskej Bystrici. Naša narodeninová ponuka znie: 15 % zľava na…