Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť miestnych obyvateľov a naučiť ich objavovať nové krásy ich domovského mesta.

Kampaň pozostáva zo série ilustrovaných plagátov, v rámci ktorých sú zvečnené viaceré príťažlivé miesta piatich mestských častí. Nájdete medzi nimi tak napríklad Arthur Avenue v Bronxe, Long Island City v Queense alebo St George Terminal na Staten Islande.

Všetky plagáty sú po vizuálnej stránke vytvorené v štýle, ktorý silne odkazuje na grafické práce zo štyridsiatych rokov minulého storočia. Akoby vypadli z oka vtedajším reklamám cestovných agentúr či dopravných spoločností.

Pozrite sa na jednotlivé dominanty mesta v printovej podobe:

4 2 1 5

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – OLIVENÖL

Tento originální štítek pro olivový olej zaujme hned na první pohled. Ilustrace je to, co dělá tento extra…
pokračovanie článku

Audi predstavilo novú inovatívnu identitu

Automobilka sa v najnovšom redizajne pridala k mnohým ďalším značkám, ktoré sa vydali smerom zjednodušovania svojich symbolov.
pokračovanie článku

Google Play inovuje svoju tvár

Určite si spomínate na redizajn loga Google z minulého roku. Zdá sa však, že spoločnosť ešte nepovedala k svojej identity…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – VII. časť

V dnešnej dobe, kedy sme doslova zasypaní množstvom produktov, z ktorých si možno vyberať, je obal skutočne dôležitý. Ešte lepšie,…