Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť miestnych obyvateľov a naučiť ich objavovať nové krásy ich domovského mesta.

Kampaň pozostáva zo série ilustrovaných plagátov, v rámci ktorých sú zvečnené viaceré príťažlivé miesta piatich mestských častí. Nájdete medzi nimi tak napríklad Arthur Avenue v Bronxe, Long Island City v Queense alebo St George Terminal na Staten Islande.

Všetky plagáty sú po vizuálnej stránke vytvorené v štýle, ktorý silne odkazuje na grafické práce zo štyridsiatych rokov minulého storočia. Akoby vypadli z oka vtedajším reklamám cestovných agentúr či dopravných spoločností.

Pozrite sa na jednotlivé dominanty mesta v printovej podobe:

4 2 1 5

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Creative Cloud – mraky nad Creative Suite

V Adobe sú presvedčení, že klasickej distribúcii softvéru pomaly ale isto zvoní hrana. Preto sa rozhodli investovať nemalé prostriedky…
pokračovanie článku

Tesne – Zara má nové logo

Módny reťazec nedávno predstavil nové logo, ktoré okamžite vzbudilo vlnu ohlasov – či už pozitívnych alebo negatívnych. Hlavnou…
pokračovanie článku

Dock, na ktorý sme čakali takmer rok

Thunderbolt™ Express Dock teraz už v ponuke u SWP. Perfektne využije Thunderbolt v nových počítačoch Mac a jediným káblikom pripojí všetko.