V Hradci Králové nedávno otvorili novú pizzériu. Na tom by nemuselo byť nič zaujímavé. Za zmienku však stojí odvaha jeho majiteľov, ktorý zverili svoju identitu do rúk grafického štúdia. Výsledkom tejto dôvery je vtipne poňatá identita a tiež zaujímavý obalový dizajn. Ten sa nám skrátka páči. A čo vám?
Za projektom stojí štúdio Otherwise z Hradce Králové, ktoré identitu PIZZA PIZZA navrhlo. Pri hľadaní tváre, či definovaní značky prihliadali najmä na unikátnosť. A na to, aby ľuďom prosto urobili radosť.
Jedzte a bavte sa
Pizzéria komunikuje s okolitým svetom dvomi verziami loga. Prvá je striedmejšia, druhá zase dekoratívna, podľa vyjadrení autorov pripomínajúca “Italský špageta styl”.
Čo však posúva celú identitu a komunikáciu značky o úroveň vyššie je nápad s obalom. Zabudnite na krabicu, ktorú zdobí logo na steroidoch či George Clooney vyberajúci pizzu z pece. PIZZA PIZZA vás baví aj potom, čo vo vašich útrobách zmizne posledný “trojuholník” Quatro Formaggi.
Presnejšie povedané, zabávať sa môžete ďalej s krabicou. Dizajnéri sa s ňou skutočne vyhrali a myslíme si, že poteší nejedného prokrastinujúceho študenta či rodinu pri spoločnej večeri.
Verzie loga a názov webu
Súčasťou prác bol i vývoj aplikácie či copywriting
Vystrihovanie bez konca?
Krabica má na spodnej strane potlač vystrihovačky. A nie hocijakej. Pizzéria funguje v Hradci Králové, preto aj vaše šikovné ruky budú z kartóna “stavať” práve toto mesto. Chce to trpezlivosť – pri vystrihovaní aj zbieraní. Autori totiž sľubujú, že vystrihovačka zatiaľ nemá koniec a jej časti sa na krabiciach budú objavovať postupne.
Napriek tomu, že paper design ako trend vo svete už nejaký čas jestvuje, je zaujímavé vidieť akým spôsobom sa dá využiť a predstaviť v nových súvislostiach. Vec (takmer) dennej spotreby tak získava nový zmysel v podobe vystrihovačky. Pekný nápad, čo poviete?
Máte tip na zaujímavý dizajn? Pošlite nám ho na redakcia@detepe.sk!