21 rokov. Presne toľko uplynulo od otvorenia prvej predajne siete drogérií Teta. Dnes prichádza tento koncern s novým logom, ktoré má zabezpečiť, aby pôsobil ako súčasný obchodný reťazec. Pôvodné strohé logo prevažne hranatých tvarov vystriedalo nové. Pripomína maliarsku paletu zloženú z viacerých farieb, ktoré majú svojou farebnosťou pravdepodobne pritiahnuť najmä dámske pohľady. Logo navrhlo štúdio Dynamo Design.
Prvky, z ktorých logo pozostáva sa opakujú aj v predajniach, kde bolo logo už nasadené. Autorom návrhu interiéru je agentúra Moris Design. Novú podobu reťazca uvideli do praxe v auguste tohto roku. Riaditeľ marketingu spoločnosti Teta Drogerie, David Vejtruba, hovorí, že masívnejšia kampaň v médiách potom značku čaká až ďalší rok.
Za rebrandingom stojí okrem iného snaha nového positioningu značky na trhu. Reťazec sa rozhodol svoju sieť rozšíriť o predajne Schlecker, ktorými prenikol do veľkých miest. Predchádzajúca identita Teta drogerie nemohla obstáť v novej konkurencie, čo si uvedomilo i vedenie podniku.
Cieľom teda bolo posilniť značku nielen smerom k súčasným zákazníkom, ale pritiahnuť i pozornosť širšej cieľovej skupiny. Podľa oficiálnych vyjadrení prešiel aktuálny koncept dôkladným kvalitatívnym a kvantitatívnym testovaním, v ktorom obstál.
Pri pohľade na pôvodné logo je určite to nové zmenou k lepšiemu. Aspoň nám konečne asociuje drogériu a veci s ňou spojené. Jeho jasné a pestré farby navodia pri nakupovaní príjemnú atmosféru. Celý vizuálny štýl pôsobí žensky a jemne, je teda dobrou voľbou pre značku akou je Teta drogerie.
Pozrite si príklady rôznorodého použitia novej identity
zdroj: font.cz, Dynamo Design
2 comments
velky pokrok oproti minulemu logu
by me stejne zajimalo, kdo po tolika precesech s novym dizajnem schvali takovouhle trivialnost…..