Storytelling – sila príbehu

19. marec,  17:00 – 20:00
Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava

Storytelling v brandingu: Interaktívny workshop, na ktorom si pripravíte základný draft príbehu svojej značky či produktu a naučíte sa ako s ním ďalej pracovať aj bez veľkého budgetu.


OBSAH ŠKOLENIA:
A aký príbeh tento večer zažijete?

1. Načo márniť čas príbehmi?
Prečo príbeh predáva a čo nás na ňom priťahuje? Dokáže príbeh vytvoriť značku? Dokáže príbeh zvýšiť hodnotu značky? Dokáže príbeh pomôcť predaju? Ako pripísať príbeh produktu?

2. Dajte faktom emóciu
Príbeh = kontext + emócia.

3. Aj betónová dlažba môže rozprávať
Inšpiratívne slovenské príbehy tvoriace značku.

4 Príbeh vašej značky – kde začať?
Zodpovedzte si 3 základné otázky: Môže mať značka osobnosť? Čo je to Brand essence? A archetypálne zaradenie?

5. Kde a ako príbeh vyjadriť?
Interne: v HR marketingu.
Externe: slogan, vizuálny štýl, content marketing a reklama.

6. Aký drahý je príbeh?
Porovnávacie štúdie – uplatnenie príbehu v brandingu veľkých značiek a v malých firmách.

7. Kto získa 2 hodinovú konzultáciu zdarma?

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
– pre majiteľov malých a stredných firiem, startupy a freelancerov, ktorí majú chuť a odvahu vystrčiť sa z davu.

Pre koho určený NIE JE:
– pre firmy, ktoré chcú natrvalo ostať „váš spoľahlivý partner“, ktorý „je tu pre všetkých“ ponúkajúci „viac ako služby“ v „kvalite za rozumnú cenu“.

ZAMERANIE ÚČASTNÍKOV:
Freelanceri
Podnikatelia
Marketingoví špecialisti a manažéri
Obchodníci a predajcovia
Pracovníci neziskových organizácií

Ak teda chcete vedieť, ako dať Vašej značke ešte viac, určite tento event nepremeškajte. 

www.facebook.com/events/289978271126532/

Pridaj komentár


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

PANTONE – barvou roku 2019 je Living Coral

Barvou roku 2019 podle PANTONE bude odstín 16-1546 Living Coral – živý korálový odstín se zlatým podtónem, který…
pokračovanie článku

Printová kampaň Sony so zamotaným nápadom

Azda sa nenájde nikto, komu sa aspoň raz nezamotal kábel na slúchadlách. Túto skúsennosť zaujímavo spracováva reklama pre…