Spätná väzba pre klienta v štýle hororového plagátu

Serious Studio na Filipínach chcelo spojiť drsnú realitu každodenného života reklamnej agentúry s hororovými filmami z rokov 20-30. Vytvorili kreatívne hororové príbehy. Rozhodli sa prísť s radou zábavných plagátov na Halloween s názvom “Creative Stories Horror”.

Celá táto kampaň by mala pripomínať tie najhoršie vety od klientov, ktoré si určite každá reklamná agentúra aspoň raz vypočula od svojich zákazníkov, ako napríklad: “Práve teraz vám nemôžeme zaplatiť“, “Sme nezávislý nie platiaci zákazníci”. Toto všetko kreatívne vykreslili v skazonosných jednofarebných plagátoch. A poslali tým zároveň odkaz pre všetkých nie zrovna najlepších klientov. 

seriousstudio-11-900x899

seriousstudio-10-900x901

seriousstudio-9-900x900

seriousstudio-8-900x899

seriousstudio-7-900x900

seriousstudio-6-900x900

seriousstudio-5-900x901

seriousstudio-0-900x895

Zdroj: fubiz.net, designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

S dynamom pod krídlami – nová identita Sokola

Známa športová organizácia našich západných susedov čerstvo rebrandovala. Hlavnými cieľmi novej vizuality sú nielen zmeniť vnímanie značky v očiach…
pokračovanie článku

Design thinking process

Večerná škola Connect: Design thinking process 12. máj, 18:00 – 21:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava
pokračovanie článku

Vizuálna identita Niemand Dry Gin

Nemecký Niemand Dry Gin je nová značka prémiového alkoholu, ktorý ponúka sviežu a pestrú chuť. A takto ju do novej…