Sociálne siete a dizajn

Sledujete si svoje weekly reporty na mobile? Čas, ktorý trávime na Instagrame a iných sociálnych sieťach je celkom zarážajúci, však? Preto vám porozprávame ako tvoriť aj konzumovať kvalitný a prínosný obsah. Do tejto debaty sme si prizvali odborníčku na túto tému a skúsenú manažérku sociálnych sietí a koučku Mišku Chrkavú.

My vám zasa porozprávame ako vizuál na sociálnych sieťach súvisí s budovaním značky a prečo naň myslíme už od počiatku.

15. februára 2021 | pondelok | 19:00

Na tejto prednáške sa dozviete:

  • Ako začať s Instagramom a prečo tam chcete byť
  • Ako preniesť vizuál značky na sociálne siete
  • Aké sú rozdiely medzi bežným a business profilom
  • Čo je to formát Instagram story a zaujímavé ukážky jej využitia
  • Tipy na appky na úpravu fotiek a videí
  • Inšpirácie na pekné a úspešné Instagram profily
  • Trendy na rok 2021
  • Ako a prečo vytvárať svoje hashtagy
  • Ako narábať so štatistikami
  • Prípadové štúdie z Miškinej praxe

Miška má roky skúseností z reklamných agentúr Hype, Core4, PS:Digital, či z Refresheru. Aktuálne pôsobí na voľnej nohe, venuje sa svojim klientom, koučingu a jej úspešnému podcastu Sexuálna výchova.

Prednášku Sociálne siete a dizajn odporúčame začiatočníkom ohľadom sociálnych sietí a malým značkám a dizajnérom.

Prednáška bude prebiehať prostredníctvom Zoom-u a bude trvať cca 2,5hod.

viac informáciíkúpiť lístok

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mixcloud má desať rokov a novú identitu

Streamovacia platforma dnes ponúka zhruba 50 miliónov rádio staníc, mixov či podcastov, ktoré počúvajú desiatky miliónov ľudí. Značka sa po dosiahnutí nového míľniku rozhodla pre refresh svojho vizuálu.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Calavera

Calavera hledá v nejhlubších a nejzáhadnějších místech argentinské historie, aby našla inspiraci potřebnou pro vytvoření obalu jednoho z prvních destilátů z hroznů…