redizajnloga thumb 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú logá silných celosvetových značiek. Rozhodnutie zmeniť logomôže byť pre vašu značku riskantný krok a taktiež môže viesť ku strate zákazníkov.

Nasledujúce logá sú príkladom firiem, ktoré ostali verné svojej symbolike a tradícii, ktorá pre nich funguje desiatky rokov. Pochopili, že stačí ak bude vizuálna štylistika loga zodpovedať aktuálnym trendom a potrebám.

logo shell 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?logo dominos 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?logo mastercard 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Niektoré zo spoločností sa rozhodli od základu zmeniť podobu svojho loga. Tento krok však urobili ešte na začiatku svojho pôsobenia na trhu, kedy neboli známe natoľko, aby vizuálna zmena zmiatla zákazníkov.

logo airbnb 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?logo appler 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Pozrite si aj zopár príkladov, kedy sa redizajn loga nestretol s úspechom. Niektoré značky sa vrátili späť k svojmu predošlému logu, iné ďalej pokračovali na ceste ku zmene.

logo gap 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?logo kraft 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?logo ernst 580x386 - Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Chcete si vyskúšať redizajnovať svoje staré logo? Radi vám s tým pomôžeme na našom workshope.

  • Pozretí1689

pridaj komentár