Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú logá silných celosvetových značiek. Rozhodnutie zmeniť logomôže byť pre vašu značku riskantný krok a taktiež môže viesť ku strate zákazníkov.

Nasledujúce logá sú príkladom firiem, ktoré ostali verné svojej symbolike a tradícii, ktorá pre nich funguje desiatky rokov. Pochopili, že stačí ak bude vizuálna štylistika loga zodpovedať aktuálnym trendom a potrebám.

Niektoré zo spoločností sa rozhodli od základu zmeniť podobu svojho loga. Tento krok však urobili ešte na začiatku svojho pôsobenia na trhu, kedy neboli známe natoľko, aby vizuálna zmena zmiatla zákazníkov.

Pozrite si aj zopár príkladov, kedy sa redizajn loga nestretol s úspechom. Niektoré značky sa vrátili späť k svojmu predošlému logu, iné ďalej pokračovali na ceste ku zmene.

Chcete si vyskúšať redizajnovať svoje staré logo? Radi vám s tým pomôžeme na našom workshope.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť

Pripravujeme

Na budúci týždeň Vám okrem iného predstavíme: plug-in pre InDesign, ktorý Vám dokáže výrazne zjednodušiť prácu, ak pracujete…
pokračovanie článku

CRUSH – papierová novinka pre fajnšmekerov

Na slovenský trh zavítala horúca novinka z talianskej firmy FAVINI, ktorú distribuuje spoločnosť Europapier Slovensko a ktorou sme obohatili aj…
pokračovanie článku

Nová rozprávková kniha Websterovci 2 – Zo života pavúkov

Väčšina z nás, keď vidí pavúka, tak sa zamračí. Ale akonáhle uvidí Websterovcov, usmeje sa. Druhá séria obľúbeného seriálu je od 26. septembra v kinách. Vo Vydavateľstve SLOVART práve vychádza nová knižka Websterovci 2 – Zo života pavúkov, ktorú podľa filmovej predlohy napísala Vanda Rozenbergová. Kto si nestihol pozrieť príbehy pavúčej rodiny v kine, určite ho poteší správa, že ich do svojho vianočného programu zaradila RTVS.