Veľkú časť pozornosti na seba (v dobrom slova zmysle) strháva typografické logo, ktoré je inšpirované zdravým úsmevom. Okrem loga pracuje identita aj maskota v hravom ilustrovanom štýle.
Obaly majú tie správne šťavnaté farby a typografiu, ktorá popri logu dobre podkresľuje “žuvačkovosť” produktu. Doplnkové písmo, príznačne nazvané BubbleGum, je dostupné bezplatne so shareware licenciou.
Identita využíva monochromaticky odstupňované farby pre niektoré nadpisy, inde zase “pritvrdí” čiernym headlinom (ako v prípade obalov a niektorých komunikačných výstupov).
V kontraste s hravou typografiou loga a claimu zo škatuľky pracuje branding aj s kapitálkovým serifom. Font pridáva identite ďalšiu vrstvu, s ktorou je možné pracovať a v kombinácii so sviežimi farbami, logom či maskotom vytvára zaujímavú koláž.
Branding pre Nuud vznikol v štúdiu Mother Design.
zdroj: Mother