Podoby package designu alkoholických nápojov v roku 2014

Niekedy je zaujímavé s odstupom času sledovať, ako sa splní či naopak nesplní určitá predpoveď. Pozrite sa teda s nami na zopár takýchto vízií o tom, ako bude vyzerať obalový dizajn alkoholu v roku 2014.

Autorom týchto predpovedí je Stuart Chapman, ktorý pôsobí v agentúre pre výskum dizajnu The Big Picture. Ako sa teda mala zmeniť tvár tvrdej pijatiky toho roku?

 

Art Deco znovu na scéne

Na úvod malé ohliadnutie späť v čase. Art Deco, štýl ktorý bol populárny najmä v 20. a 30. rokoch minulého storočia., kedy zažil aj svoj najväčší rozmach, zdá sa opäť našiel cestu do dizajnových štúdií a odtiaľ aj na pulty obchodov v podobe štýlových fliaš. Jednu z nich ste mohli vidieť aj na úvodnom obrázku.

 

Kreslenie je zábava

Ručne tvorený text, či dekoratívne prvky, sa stali synonymom akejsi poctivosti a tradície, ktorá sa zas nerozlučne spája s mnohými menšími homemade produkciami – legálnymi, okej? Na druhej strane jej čaro objavila už aj nejedna väčšia značka, ktorá sa týmto spôsobom snaží odlíšiť svoje produkty od konkurencie aj navonok. Čo je – ak nie základ – tak určite časť úspechu.

1402953039323

Čierna a biela

Áno, táto kombinácia má stále svoju silu, keď ide o to pritiahnuť pozornosť ľudí. Spojenie dvoch farieb navodzuje dojem sily. A to nemáme na mysli len hodnotu percent na etikete.

11_07_13_lockstocknbarrel_1

 

Temné rozprávky

Na flašiach niektorých značiek sa celkom premyslene objavujú prvky, ktoré majú svoj pôvod práve v rozprávkových príbehoch. Pridanou hodnotou je v tomto prípade ten ponurejší nádych celého dizajnu, ktorý má pôsobiť tajomne a dať konkrétnemu trúnku aj vizuálne dojem dobrodružstva. Nejedna fľaška tak vyzerá, akoby sa na police obchodu dostala z Domček na Stračej nôžke Import-Export. Tým nechceme povedať, že je to na škodu veci.

empiric-front1

 

Hra s geometriou

Technologicky dôrazný štýl, z ktorého vyžaruje skutočne sci-fi pocit. Čisté línie, pokojne v podivných kombináciách uhlov a dĺžok, kde viac ako o funkčnosť ide o efekt. V bare to môže vyzerať zaujímavo.

anestasia-vodka

Čo hovoríte na prognózy vy? Ktorý z týchto smerov, akými sa vydali dizajnéri, sa vám pozdáva najviac?

 

 

zdroj: creativebloq.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

RAŇAJKOVÉ DIZAJN MENU s Europapier Slovensko

Spoločnosť Europapier Slovensko si Vás dovoľuje spolu s partnermi srdečne pozvať na raňajky plné čerstvých noviniek a vizuálnych lahôdok z oblasti reklamy, marketingu,…