Myth Busters vám s vtipom ukážu nezmysly o koronavíruse

Kampaň pre WHO vtipným spôsobom upozorňuje na niektoré mýty a dezinformácie, ktoré v súvislosti s COVID-19 cirkulujú medzi ľuďmi.

Autori vizuálov zo štúdia VELKRO stavili na efektné minimal prevedenie. Pestré farby pozadí v kombinácii s výraznou ilustráciou v čiernej linke a priamočiarou typografiou vytvárajú kontrast, vďaka ktorému vám každý motív padne hneď do oka.

Jednotlivé vizuály obsahujú vždy narážku na konkrétny mýtus, za ktorou nasleduje uvedenie vecí na pravú mieru a odkaz na stránku Svetovej zdravotníckej organizácie, kde sú k dispozícii všetky dostupné informácie ohľadom vírusu a ochorenia, ktoré spôsobuje.

Zábavná kampaň funguje v pohybe aj staticky. Tvorcovia pripravili krátke videá, Instagram príspevky a príbehy aj vizuály pre online či print. Tu sú jednotlivé témy v krátkych videách:

Domáci miláčikovia

Teplé a vlhké počasie

Teplý kúpeľ

Cesnak

Studené počasie a sneh

Chlorín

5G

Opaľovanie

Dizajnéri dali vytvorené materiály voľne k dispozícii – nájdete ich na ich Dropboxe.

zdroj: We Are Velkro

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

March Bundle za 29 dolárov!

Dnes pre vás máme tip na aktuálny March Design Bundle, ktorý môžete nájsť na The Hungry JPEG! Čo…
pokračovanie článku

Nový Font 189

Na co se můžete těšit v letošním třetím čísle našeho časopisu? Kromě hlavního tématu, kterým je tentokrát CI starožitnictví a aukčních síní, jsou to články a rozhovory ze světa grafického designu, fotografie, ilustrace nebo grafického software a věnuje se mimo jiné také papírenskému odvětví…