Myth Busters vám s vtipom ukážu nezmysly o koronavíruse

Kampaň pre WHO vtipným spôsobom upozorňuje na niektoré mýty a dezinformácie, ktoré v súvislosti s COVID-19 cirkulujú medzi ľuďmi.

Autori vizuálov zo štúdia VELKRO stavili na efektné minimal prevedenie. Pestré farby pozadí v kombinácii s výraznou ilustráciou v čiernej linke a priamočiarou typografiou vytvárajú kontrast, vďaka ktorému vám každý motív padne hneď do oka.

Jednotlivé vizuály obsahujú vždy narážku na konkrétny mýtus, za ktorou nasleduje uvedenie vecí na pravú mieru a odkaz na stránku Svetovej zdravotníckej organizácie, kde sú k dispozícii všetky dostupné informácie ohľadom vírusu a ochorenia, ktoré spôsobuje.

Zábavná kampaň funguje v pohybe aj staticky. Tvorcovia pripravili krátke videá, Instagram príspevky a príbehy aj vizuály pre online či print. Tu sú jednotlivé témy v krátkych videách:

Domáci miláčikovia

Teplé a vlhké počasie

Teplý kúpeľ

Cesnak

Studené počasie a sneh

Chlorín

5G

Opaľovanie

Dizajnéri dali vytvorené materiály voľne k dispozícii – nájdete ich na ich Dropboxe.

zdroj: We Are Velkro

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly: Galva

Obalový dizajn pre víno, ktoré vzniklo ako rodinný projekt, stavia na minimalizmus.
pokračovanie článku

Najlepšie hry pre grafikov IV. – Ragtime

Niekedy, keď je tej práce trochu viac, dobre padne trochu sa odreagovať. Skúsiť to môžete napríklad pri jednej…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Lohaco

Bydlet ve velkém městě má za následek to, že se do malých obytných domů snaží nacpat co nejvíce…