Myth Busters vám s vtipom ukážu nezmysly o koronavíruse

Kampaň pre WHO vtipným spôsobom upozorňuje na niektoré mýty a dezinformácie, ktoré v súvislosti s COVID-19 cirkulujú medzi ľuďmi.

Autori vizuálov zo štúdia VELKRO stavili na efektné minimal prevedenie. Pestré farby pozadí v kombinácii s výraznou ilustráciou v čiernej linke a priamočiarou typografiou vytvárajú kontrast, vďaka ktorému vám každý motív padne hneď do oka.

Jednotlivé vizuály obsahujú vždy narážku na konkrétny mýtus, za ktorou nasleduje uvedenie vecí na pravú mieru a odkaz na stránku Svetovej zdravotníckej organizácie, kde sú k dispozícii všetky dostupné informácie ohľadom vírusu a ochorenia, ktoré spôsobuje.

Zábavná kampaň funguje v pohybe aj staticky. Tvorcovia pripravili krátke videá, Instagram príspevky a príbehy aj vizuály pre online či print. Tu sú jednotlivé témy v krátkych videách:

Domáci miláčikovia

Teplé a vlhké počasie

Teplý kúpeľ

Cesnak

Studené počasie a sneh

Chlorín

5G

Opaľovanie

Dizajnéri dali vytvorené materiály voľne k dispozícii – nájdete ich na ich Dropboxe.

zdroj: We Are Velkro

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Ouzo Mytilene

Produktový rad destilátov pod značkou Eva distillery navrhlo štúdio Dolphins.
pokračovanie článku

Update výborného loga po holandsky

Nie vždy je potrebné prichádzať s dramatickým redizajnom. Dôkazom môže byť aj staronové logo Holandska ako predsedníckeho štátu EÚ.
pokračovanie článku

Neformálny workshop kaligrafie 3.0

Aj v tomto mesiaci sa môžete učiť základy kaligrafie zrezaným pierkom (broadnib). Začiatočníci budú cvičiť základy, pokročilí sa možno…
pokračovanie článku

Mimi a Líza vo vysielaní RTVS

Minulý rok zaznamenal veľký úspech nový rozprávkový projekt Mimi a Líza. Dve neobyčajné kamarátky sú späť. Rozhlas a televízia Slovenska…