Cieľom redizajnu bolo prísť s novým pohľadom na to, ako môže grécky jogurt vyzerať. Tento typ jogurtov predstavoval istý čas lákavú alternatívu ku klasickým jogurtom, no neskôr v segmente pribúdali značky s opakujúcim s vzhľadom a motívmi.
Preto sa v Beardwood&Co pri tvorbe nového brandingu rozhodli ísť odlišnou cestou. Výsledkom je výrazný vzhľad s kontrastnou čierno-bielou kombináciou farieb, dominatnou typografiou loga aj ďalších textov a s dôrazom na lákavé detaily ovocia.
Tieto princípy sa objavujú aj v ďalších výstupoch, kde často vidno slogany sádzané “fixkovým” písmom na kontrastnom bielom podklade s jogurtovou štruktúrou. Vizualita s niekoľkými silnými prvkami je preto dobre identifikovateľná – či už ide o outdoor print alebo instagramový príspevok na displeji smartfónu.
zdroj: The Dieline