Oikos: redizajnované obaly s novou energiou

Značka gréckych jogurtov prichádza s osvieženým brandingom a obalmi.

Cieľom redizajnu bolo prísť s novým pohľadom na to, ako môže grécky jogurt vyzerať. Tento typ jogurtov predstavoval istý čas lákavú alternatívu ku klasickým jogurtom, no neskôr v segmente pribúdali značky s opakujúcim s vzhľadom a motívmi.

Preto sa v Beardwood&Co pri tvorbe nového brandingu rozhodli ísť odlišnou cestou. Výsledkom je výrazný vzhľad s kontrastnou čierno-bielou kombináciou farieb, dominatnou typografiou loga aj ďalších textov a s dôrazom na lákavé detaily ovocia.

Tieto princípy sa objavujú aj v ďalších výstupoch, kde často vidno slogany sádzané “fixkovým” písmom na kontrastnom bielom podklade s jogurtovou štruktúrou. Vizualita s niekoľkými silnými prvkami je preto dobre identifikovateľná – či už ide o outdoor print alebo instagramový príspevok na displeji smartfónu.

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tutorial – Ako odstrániť tetovanie v PS

Niekedy sa vyskytnú situácie, kedy je potrebné tetovanie zamaskovať, aj keby bolo akokoľvek pekné. Užitočný videonávod vám poradí,…
pokračovanie článku

Kopernikovo letisko vo Wroclave má nové logo

Piate najväčšie letisko v Poľsku je nepochybne miestom, ktorým prúdi veľké množstvo ľudí z rôznych častí sveta. Nečudo, že jeho…
pokračovanie článku

Magnum predstavil aktualizované logo aj identitu

Značka ľadových dezertov, ktorá vznikla v roku 1989, dnes patrí pod Heartbrand od Unileveru. Nový branding prináša vyladené logo aj osvieženie vizuálnej komunikácie ako takej.