Identita značky môže mať množstvo vizuálnych podôb. Od elegantných a minimalistických až po hravé a pestré. Dnes vám ponúkame pohľad na takú, ktorá patrí práve k identitám sršiacimi farbami a pestrými ilustráciami.
Jej autorom je mexické štúdio Futura, ktoré ju vytvorilo pre Mon Choco – výrobcu čokolády z Pobrežia Slonoviny. Ide o podnik s dlhou rodinnou tradíciou. Najnovšia generácia sa rozhodla posunúť spoločnosť na novú úroveň aj po vizuálnej stránke – práve prostredníctvom novej identity.
Autorské štúdio vytvorilo koncept, ktorý zdôrazňuje kľúčové vlastnosti a hodnoty. Prácu s výhradne miestnimi surovinami a ich tradičné spracovanie. Hravé ilustrácie, aplikované v rámci celého brandingu a obalov, zachytávajú ľudí v processe získavania kakaa. Pozrite sa na celú identitu detailne.