Logo pre TOKYO 2020 z pohľadu detí

Minulý rok bolo predstavené logo pre olympiádu v Tokiu. Identita športového podujatia naplánovaného na rok 2020 však čoskoro získala nelichotivú nálepku plagiátorstva a bola stiahnutá. Zaujímavý uhol pohľadu na celú problematiku brandingu olympijských hier ponúka projekt Michaela Raischa z Raisch Studios.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adrian Macho – tvorca značky Seaside Spirit

Na chvíľu sa prenesieme do príjemného teplého prímorského prostredia, ktoré nám vo svojich zábavných ilustráciách sprostredkuje slovenský grafik…
pokračovanie článku

MockUp knihy za 13 dolárov!

Na graphicriver nájdete aktuálne aj vydarené prezentačné zábery kníh. Ak teda hľadáte kvalitný mockup na predstavenie nového titulu,…