Konzervované príbehy – originálny koncept obalového dizajnu

Výživnú potravu nepotrebuje len telo. Myslí si to aj americká dizajnérka Maria Mordvintseva-Keeler, ktorá sa rozhodla vytvoriť projekt s veľavravným názvom Food for Thought. O čo ide?

Autorka navrhla sériu obalových dizajnov pre trojicu konzerv. Znie to celkom obyčajne. Bolo by, ak by sa vnútri neukrývali knihy, ktorých názov určitým spôsobom asociuje s jedlom či stravovaním.

Môžete tak obdivovať netypické balenie Breakfast at Tiffany’s, Naked Lunch či Dinner at the Homesick Restaurant. Všetky vyzerajú na nerozoznanie od klasických konzerv s fazuľami či pretlakom. Do chvíle, kým si bližšie neprezriete etiketu, alebo neotvoríte konzervu.

Práve etiketa – spestrená výraznou ilustráciou – obsahuje okrem názvu aj dôležité informácie o žánri či počte strán. Bolo by možno zaujímavé nájsť v schránke takto zabalenú knižku, ktorú ste si objednali z kníhkupectva.

b27c44b0f4c8faa71cb9e6bb7973a8c1 889587921fa22a6e00940cb72edaefa2 2 371a6518eb1c8052f01b3cabf10a2819 d8c94fbcbdbcfd1dd6872b125d1b7fca 66f057aed3394193565b0cdd7e2a57d9

Ako sa vám páči takýto nápad? Viac z tvorby autorky si môžete pozrieť na jej Behance.

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Mockup magazínu zadarmo!

Ak hľadáte fotorealistický mockup pre magazín alebo časopis, skúste tento. Na graphicburger si ho môžete stiahnuť bezplatne.
pokračovanie článku

Mockup plagátu zadarmo!

Graphicburger je miesto, kde môžete nájsť veľa dobre vyzerajúcej a funkčnej grafiky, šablón a mnoho iného. Aktuálne napríklad aj tento…
pokračovanie článku

Dvě Pantone barvy roku 2021 vyhlížejí zářnější budoucnost

S velkým očekáváním Pantone konečně odhalilo barvu roku. Komunita si totiž docela dlouho dělala srandu z toho, jaká barva by to měla být – barva chladné jednorázové modré roušky nebo drsný odstín hnědé?