Konzervované príbehy – originálny koncept obalového dizajnu

Výživnú potravu nepotrebuje len telo. Myslí si to aj americká dizajnérka Maria Mordvintseva-Keeler, ktorá sa rozhodla vytvoriť projekt s veľavravným názvom Food for Thought. O čo ide?

Autorka navrhla sériu obalových dizajnov pre trojicu konzerv. Znie to celkom obyčajne. Bolo by, ak by sa vnútri neukrývali knihy, ktorých názov určitým spôsobom asociuje s jedlom či stravovaním.

Môžete tak obdivovať netypické balenie Breakfast at Tiffany’s, Naked Lunch či Dinner at the Homesick Restaurant. Všetky vyzerajú na nerozoznanie od klasických konzerv s fazuľami či pretlakom. Do chvíle, kým si bližšie neprezriete etiketu, alebo neotvoríte konzervu.

Práve etiketa – spestrená výraznou ilustráciou – obsahuje okrem názvu aj dôležité informácie o žánri či počte strán. Bolo by možno zaujímavé nájsť v schránke takto zabalenú knižku, ktorú ste si objednali z kníhkupectva.

b27c44b0f4c8faa71cb9e6bb7973a8c1 889587921fa22a6e00940cb72edaefa2 2 371a6518eb1c8052f01b3cabf10a2819 d8c94fbcbdbcfd1dd6872b125d1b7fca 66f057aed3394193565b0cdd7e2a57d9

Ako sa vám páči takýto nápad? Viac z tvorby autorky si môžete pozrieť na jej Behance.

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Knižný tip: CIPÁR&LOGO.ETC

Publikácia je venovaná rozsiahlemu celoživotnému dielu Miroslava Cipára v oblasti grafického dizajnu a obsahuje komplexne spracovanú prezentáciu značiek, symbolov a logotypov.
pokračovanie článku

Psychológia farieb v marketingu

Či už premýšľate, akou farbou vymaľovať kanceláriu, alebo hľadáte spôsob ako na redesign obchodných priestorov, vybrané farby môžu…
pokračovanie článku

Knižný tip: Stručná historie grafického designu

Monografie Richarda Hollise, jednoho z nejvlivnějších tvůrců a teoretiků grafického designu, stručně a přehledně popisuje vývoj tohoto oboru od jeho počátků do současnosti.