Konzervované príbehy – originálny koncept obalového dizajnu

Výživnú potravu nepotrebuje len telo. Myslí si to aj americká dizajnérka Maria Mordvintseva-Keeler, ktorá sa rozhodla vytvoriť projekt s veľavravným názvom Food for Thought. O čo ide?

Autorka navrhla sériu obalových dizajnov pre trojicu konzerv. Znie to celkom obyčajne. Bolo by, ak by sa vnútri neukrývali knihy, ktorých názov určitým spôsobom asociuje s jedlom či stravovaním.

Môžete tak obdivovať netypické balenie Breakfast at Tiffany’s, Naked Lunch či Dinner at the Homesick Restaurant. Všetky vyzerajú na nerozoznanie od klasických konzerv s fazuľami či pretlakom. Do chvíle, kým si bližšie neprezriete etiketu, alebo neotvoríte konzervu.

Práve etiketa – spestrená výraznou ilustráciou – obsahuje okrem názvu aj dôležité informácie o žánri či počte strán. Bolo by možno zaujímavé nájsť v schránke takto zabalenú knižku, ktorú ste si objednali z kníhkupectva.

b27c44b0f4c8faa71cb9e6bb7973a8c1 889587921fa22a6e00940cb72edaefa2 2 371a6518eb1c8052f01b3cabf10a2819 d8c94fbcbdbcfd1dd6872b125d1b7fca 66f057aed3394193565b0cdd7e2a57d9

Ako sa vám páči takýto nápad? Viac z tvorby autorky si môžete pozrieť na jej Behance.

 

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Abeceda mesta

Projekt dizajnéra Ranganatha Krishnamaniho kombinuje zaujímavým spôsobom dve veci. Písmená a mestskú architektúru.
pokračovanie článku

Side project na dnes – Hipstelvetica

Side projects, alebo veci, ktorým sa človek venuje, keď zhasne lampu na svojom pracovnom stole, som vždy považoval…
pokračovanie článku

Scribus

Scribus je Open Source program, ktorému chýba lesk známejších platených programov. Čo mu nechýba je široká ponuka funkcií,…
pokračovanie článku

Nová identita pre Batmanovu firmu

Nielen reálne značky potrebujú občas rebrand. Pozrite sa ako komiksový nadšenec navrhol novú tvár spoločnosti Wayne Enterprises, ktorú…