Konica Minolta na Slovensku s novým generálnym riaditeľom

Novým generálnym riaditeľom značky Konica Minolta na Slovensku sa stal doterajší český riaditeľ Pavel Čurda. Konica Minolta na Slovensku a Čechách tak spájajú svoje sily. Zmena prinesie na oba trhy nové produkty a služby, lepšiu vzájomnú výmenu know-how a kvalitnejšie služby pre zákazníkov.

Česká a slovenská Konica Minolta bude mať jednotné vedenie. Doterajšieho riaditeľa Konica Minolta Slovakia Milana Kasíka nahradil Pavel Čurda. Ten šéfuje českej pobočke od roku 2016. Je zodpovedný najmä za riadenie priameho a nepriameho predaja, tlačových služieb a IT riešení. Práve na tie sa chce v budúcich rokoch sústrediť. Novým obchodným riaditeľom pre Česko a Slovensko sa stal Pavel Štepán. Na starosti má najmä priamy predaj. „Značka Konica Minolta má na Slovensku dlhodobo dobré renomé a dosiahla veľké úspechy. Preto chceme napríklad na český trh priniesť aj nový produkt – riešenie pre evidenciu dochádzky, ktoré doteraz úspešne ponúkali naši slovenskí kolegovia. Odborníci na Slovensku budú mať zase otvorené dvere k know-how od našich českých kolegov. Mojim cieľom je nastaviť vzájomnú a efektívnu výmenu informácií a skúsenosti pre dobro oboch krajín a posilňovať úlohu značky Konica Minolta ako servisného integrátora a partnera v oblasti IT služieb a poradenstva,“ konštatuje Pavel Čurda.

Príležitosť byť efektívnejší

Nový generálny a obchodný riaditeľ nie sú jediné zmeny v štruktúrach značky. Do vedenia českej a slovenskej pobočky nastúpila HR manažérka Katarína Bachratá, ktorá doposiaľ pôsobila na Slovensku.  Vzájomná blízkosť trhov, vývojové centrum v Brne, skúsení odborníci v Čechách aj na Slovensku dávajú pri spájaní firme nevídané možnosti jej budúceho rozvoja. Jej ambíciou je sústrediť sa na zvyšovanie podielu na slovenskom trhu v oblasti IT služieb, produkčnej, industriálnej tlače a vo videonalytických systémoch Mobotix. „Doterajšia kvalita služieb a servisu, ktorou je značka Konica Minolta známa, zostáva zachovaná. Cieľom týchto opatrení  je vybudovať lepšie zázemie pre jednotlivé servisné tímy, dosiahnuť väčšiu efektivitu, ľahšie vzájomne zdieľanie informácií a najmä posilniť obchodné tímy tak, aby Konica Minolta zostala konkurencieschopná aj v budúcich rokoch,“ konštatuje Pavel Čurda.

www.konicaminolta.sk

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozprávanie o dizajne a eko papieroch – online workshop Dve Lamy

Papier je súčasťou našich každodenných životov. Pri tvorbe značky zohráva dôležitú úlohu, pretože doň balíme produkty, posielame na ňom faktúry či poďakovania. Výber papiera je súčasť kreatívneho procesu a je dôležité naň myslieť už od začiatku.
pokračovanie článku

Font dňa – Synerga Pro

zľava 50% do 31. januára od 0€, rodina 119,50€ k dispozícii vo všetkých štýloch