Keď sa vytiahnu pastelky – farby, ktoré sú synonymom svetových značiek IV.

Farba je pre dizajn jedným z najdôležitejších prvkov. Napriek tomu, že sa jej často neprikladá až taký význam, dokáže výsledný návrh ovplyvniť viac, než si myslíme. V prípade brandingu to snáď platí aj dvakrát. Pozrime sa teda na pár príkladov, kedy sa farba stala takmer synonymom značky – v poslednej časti nášho seriálu.

Ďalšie diely seriálu

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tančíci dům oslavuje výročie novým logom

Známa stavba na pražskom Rašínovom nábreží oslávila v júni 20 rokov od svojho vzniku. Dnes tu nájdete galériu, reštaurácie…
pokračovanie článku

Christmas bundle s 99% zľavou!

Dnes pre vás máme tip na vcelku rozsiahly vianočný balíček. Heybundle dali dohromady kolekciu plnú fontov, vektorov, vzorov…