Fibra print: Investovať do nových technológií sa nám oplatilo

Spojenie kvalitného výrobcu polygrafických technológií a profesionálneho tlačiara s odvahou investovať do nových technológií musí vždy dopadnúť na výbornú. Dokazuje to aj spoločnosť Fibra print. Ich najnovším prírastkom sa stala novinka MGI JetVarnish 3DS od Konica Minolta. Vďaka tejto novinke sa im otvárajú neobmedzené možnosti zušľachťovania materiálov a najmä možnosť získať nové zákazky pre svoj ďalší rozvoj.

Fibra print nie je žiadnym nováčikom na slovenskom polygrafickom trhu. Pôsobí na ňom od roku 2000. Doteraz sa zameriavali na veľkoplošnú, hárkovú tlač, razbu, polepy, alebo vyhotovovaniu svetelnej a nesvetelnej reklamy.  Sami však cítili, že trh sa za posledné obdobie zmenil. „Zákazníci tlačia menšie objemy, majú variabilné dáta, očakávajú personalizáciu produktov a reklamy. Súčasne sa začali hľadieť na kvalitu tlače a zušľachtenia vytlačených materiálov,“konštatuje Branislav Filipovič, majiteľ Fibra print. Pri úvahách o novom zariadení mali jasné očakávania, čo by malo nové zariadenie zvládnuť. Išlo najmä o parciálne 3D lakovanie, väčšia variabilnosť zariadenia, možnosti zušľachťovania a personalizovanie tlače. Zariadenie by malo byť súčasne určené pre menšie a stredné zákazky. Ich úmyslom bolo vstúpiť aj do tejto oblasti tlače, kde vidia veľký potenciál. Ich voľba po dlhých úvahách, školeniach, porovnávania vlastností a ceny s konkurenciou padla na novinku z MGI JetVarnish 3DS od Konica Minolta.

Zavážili prednosti ako aj dobrá skúsenosť

Dôvodov na výber tohto zariadenia bolo niekoľko. Jednak je to spokojnosť s kvalitou tlače, bezproblémová dlhoročná spolupráca, ale najmä to, čo aké vlastnosti má samotné zariadenie.  Parciálne 3D lakovanie pomocou UV atramentových hláv a možnosť realizovať neobmedzené množstvo rôznorodých úloh v rámci jednej produkcie bez zastavenia. Zaujalo ich to, že dokážu zredukovať zložitú prípravu na minimum. Ušetria čas, financie ako aj svoju pracovnú silu. Všetko je bez zložitej prípravy a vďaka UV technológii sú zákazky okamžite vytvrdnuté a pripravené na ďalšie spracovanie. A toto všetko vedia teraz využiť takmer pre všetkých svojich klientov. Nech sú z akejkoľvek oblasti.  Odteraz tak môžu robiť luxusné obaly, netradičné prebaly kníh, najrôznejšie krabičky, dózy, fľaše či originálne pozvánky. Vďaka tejto novej technológií sa klienti začali výrazne odlišovať od tradičných reklamných a marketingových materiálov. Čo si aj veľmi pochvaľujú. V dnešnom svete zaplavenom najrôznejšími marketingovými produktmi, kvalitný leták, pozvánka alebo obal vyčnieva z bežného priemeru. Svojich zákazníkov tak upútajú na prvý pohľad. „Hovorí sa, že obal predáva. Vďaka MGI Jet Varnish 3DS máme takmer neobmedzené možnosti zušľachťovania. Dokážeme tak vyhovieť aj tým najnáročnejším požiadavkám klientov,“objasňuje Branislav Filipovič.

Možnosti sú

Neraz sa stáva, že klienti nemajú predstavu, aké možnosti dnes ponúka parciálne 3D lakovanie prostredníctvom zariadenia  MGI JetVarnish 3DS od Konica Minolta. Keďže Fibra print má vlastných grafikov, klientom názorne ukážu a navrhnú, čo všetko by sa dalo urobiť, vylepšiť a ako sa odlíšiť od konkurencie. Zariadenie totiž v sebe ponúka neuveriteľné možnosti zušľachtenia, ktoré na slovenskom trhu sú ojedinelé. Navyše je celý proces digitálny, takže každý výstup môže mať jedinečný dizajn. Lak je možné naniesť priamo na výstup z ofsetu či zalaminovaný výstup a ako jediný stroj aj priamo na výstup z digitálneho tonerového stroja. Zariadenie otvára možnosť produkcie neobmedzeného množstva rôznorodých úloh v rámci jednej produkcie bez zastavenia. Menšie a stredne veľké zákazky s personalizovanými údajmi, alebo variabilným dátami nerobia tomuto zariadeniu problém. „Dnes vieme vyšperkovať zákazky do podoby, ktorá prekonáva očakávania našich klientov,“konštatuje Branislav Filipovič, majiteľ Fibra print.

Dôležitá je podpora

Investovania do nových technológií je pre mnohých profesionálnych tlačiarov veľké riziko. Obávajú sa toho, či dokážu prilákať dostatočné množstvo nových zákazníkov a či budú naďalej aj cenovo konkurencieschopní. Preto pri takomto rozhodnutí zavážia aj malé detaily. Dlhoročným partnerom spoločnosti Fibra print je Konica Minolta Slovakia. „Naša podpora pri zavádzaní nových technológií, názorné ukážky možností zariadenia, komplexný servis, dlhoročné skúsenosti, úspešná doterajšia spolupráca a zaujímavé možnosti prefinancovania môžu profesionálnym tlačiarom prechod na nové technológie uľahčiť,“konštatuje Peter Lauko, obchodný manažér pre produkčnú tlač Konica Minolta Slovakia. Fibra print sa zase môže opierať o tím skúsených tlačiarov ochotných ísť do nových vecí a byť lídrami nových technológií na slovenskom trhu. Správnosť rozhodnutia dokazuje rast zákaziek  a zvýšený záujem o vysoko kvalitnú tlač a  následné zušľachtenie potlačeného materiálu 3D lakovaním. Investovanie do nových technológií sa im preto rozhodne oplatilo.

www.konicaminolta.sk

 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

5 brilantních využití 3D v infografice

Infografika je obvykle jasná, barevná a hlavně dvojrozměrná. Používá se 2D vektorové výkresy a stručné textové bubliny k vysvětlení tématu v jednoduchých…
pokračovanie článku

Chocolate Patrik: Bez kvalitného obalu by sme neboli tak úspešní

Každý dobrý obchodník vie, že obal predáva. Potvrdiť to môže aj výrobca exkluzívnych čokoládových praliniek vyrábaných na mieru z pravej belgickej čokolády – Chocolate Patrik. Okrem kvalitných produktov si sami na mieru vyrábajú aj prémiové personalizované obaly pomocou zariadení od Konica Minolta. Vedia totiž, že ak má niečo dobre chutiť, musí to aj dobre vyzerať.
pokračovanie článku

Adobe CS6 iba do 30.5.2014

Posledná možnost zakúpenia trvalých licencií Adobe CS6 a to ako samostatných aplikácií, tak aj kolekcií.
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – UMA

Elektronické cigarety se v poslední době stávají stále více populárnějšími, a i když autor Johnny Kotze sám nekouří, je nadšen, že…