Dizajn nepočká – zapojte sa do medzinárodnej súťaže Best in Design aj vy!

Súťaž, ktorá je súčasťou Zlin Design Week sa opäť hlási o slovo a chce pomôcť talentovaným dizajnérom s realizáciou ich projektov.

Aktuálny dvanásty ročník Best in Design ponúka mladým talentom jedinečnú možnosť ako sa presadiť vo svete dizajnu. Záujemci sa môžu zapojiť do súťaže v nasledovných kategóriách:

  • Product & Industrial Design
  • Fashion Design
  • Communication Design

      

Ceny sa udeľujú v kategóriách aj v rámci celej súťaže – autor, ktorý zaujme odbornú porotu najviac, získa titul absolútneho víťaza Best in Design 2021.

Či už sa prihlásite ako jednotlivec alebo tím autorov, máte možnosť získať výhru od 200 do 1500 € a vecné ceny od partnerov súťaže. Za zmienku stojí aj spätná väzba od profesionáov či získanie nových kontaktov.

Návrhy mladých autorov v rámci Fashion Design kategórie bude tento rok hodnotiť Tereza Rosálie Kladošová, talentovaná návrhárka a absolútna víťazka 13. ročníku Czech Grand Design. Product & Industrial Design bude hodnotiť hlavný dizajnér firmy Tescoma Ladislav ŠkodaRichard Vodička, riaditeľ štúdia 519. V kategórii Communication Design posúdi práce súťažiacich podnikateľ a spoluzakladateľ oceňovanej personalizačnej video platformy Motionlab Filip Koubek.

Podmienky účasti v súťaži

Súžažné práce nesmú byť staršie ako dva roky, musia sa do súťaže Best in Design hlásiť prvýkrát a autori nemôžu prekročiť vekovú hranicu 30 rokov.

Uzávierka pre posielanie prác je 28. február 2021.

Výsledky budú vyhlásené v rámci festivalu Zlin Design Week, ktorý sa uskutoční od 7. do 14. mája 2021.

Ak chcete mať prehľad o dianí okolo súťaže a festivalu, sledujte webové stránky, FacebookInstagram.

zdroj: ZDW

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Najlepšie kampane zamerané na vážne témy

Reklamy väčšinou vznikajú s cieľom upriamiť pozornosť k produktu alebo službu, či jednoducho povedané – zarobiť peniaze. Sú však aj také,…
pokračovanie článku

Žufánek mění design

Lihovar Žufánek uvádí na trh svou redesignovanou hlavní produktovou řadu. Ke změně dochází po 6 letech. Redesign měla na starosti agentura Little Greta. S ní Žufánek v nedávné době pracoval na designu limitovaných edicí a nyní jí svěřil i klíčovou produktovou řadu ovocných destilátů a likérů.