Deviant Art mení logo i web

Online galéria DeviantArt si svoje posledné logo držala pekne dlho. Od spustenia v roku 2000 bola pôvodnému vizuálu verná až doteraz. Celých štrnásť rokov (tichý hvizd). Nič však netrvá večne. Je tu rok 2014 a s ním aj nová identita.

Za novou podobou loga stojí kreatívny kolektív Moving Brands. Ústredným prvkom zostali iniciálky DA, ktoré sú však tentoraz štylizované do pôsobivého výseku. Oproti predchádzajúcemu vizuálu sa viac do popredia dostal názov platfomy, ktorý je teraz skutočne výrazným prvkom. Použité písmo z dielne Klim Type sa volá Calibre.

Na podporu loga prešla redizajnom aj stránka galérie, ktorá dostala nové rozloženie aj farebnú paletu. Tú tvoria zelené a sivé odtiene, ktorých účelom je dať vyniknúť prezentovaným dielam.

Bližšie sa na vývoj nového logotypu môžete pozrieť vo videu:

zdroj: designtaxi.com

4 comments
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Trienále plagátu Trnava 2018

Galéria Jána Koniarka v Trnave organizuje v roku 2018 výročný desiaty ročník súťaže aktuálneho svetového plagátu Trienále plagátu Trnava (TPT).…
pokračovanie článku

Estónsko predstavilo nový branding

Krajina nedávno predstavila nový branding. Stojí za ním Estonian Design Team v spolupráci s Enterprise Estonia – inštitúciou, ktorá sa…
pokračovanie článku

Branding / identity MockUp zadarmo

Získajte bezplatne tento balík mockupov pre branding a corporate identity projekty. Na prvý pohľad ide o kvalitne spracovanú sériu s náhľadmi…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Botanical Coffee Co.

Botanical Coffee Co. je koncept značky kávy, která čerpá inspiraci z matky přírody, konkrétně botanických studií. Se zaměřením na…