Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Kurz kaligrafia – základy v Ateliéri Amulet

Pozývame na intenzívny kurz KALIGRAFIE – základy. Naučíme sa základné princípy krasopisu, prakticky vyskúšame klasické latinkové abecedy zrezaným…
pokračovanie článku

Ak máte na stole kalendár

Tak mi prestali vyrábať kalendár…, povedal môj priateľ a šéf svojej úspešnej firmy. Znelo to takmer ako: Tak nám…