Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

InDesign tutorial: Import vazeb

InDesign je výkonný nástroj, ktorý ponúka veľa možností pre zalamovanie a sadzbu dokumentov. Niekedy sa však môže zísť aj…
pokračovanie článku

Jednoduché ako ryža: obaly Riceman

Tento obal skrýva okrem výborného nápadu aj praktickú pomôcku. Ďalšie diely seriálu Ach tie obaly: A.H. Hirsch Reserve…
pokračovanie článku

Mockup vývesného štítu zadarmo

Vývesný štíty, zdá sa, stále majú svoje čaro. Okrem fasád kaviarní či reštaurácií môžu dobre vyzerať aj pri prezentácii…