Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Cortijo Abades

Inspirována uměním tradičních ručně vyráběných hydraulických podlahových dlaždic, které byly běžně užívány na andaluských farmách zvaných „cortijos“ v 19. a 20. století, vytvořila…
pokračovanie článku

Adobe Day, Bratislava, 11. 8. 2016

Radi by sme vás pozvali na bezplatný seminár Adobe Day Bratislava. Akcia je rozdelená do dvoch tematických častí…
pokračovanie článku

Bratislava Design Week začína už dnes!

Každoročná prehliadka dizajnu odštartuje dnes o 18-tej online zahájením. Čo vás v rámci podujatia od 3. do 7. decembra čaká?
pokračovanie článku

Nový dizajn obalov jedla pre IKEA získal prestížnu iF Design Award!

Dizajn reaguje na meniace sa návyky ľudí pri stravovaní a ako podmienku si kladie obal bez prvkov, ktoré nie sú nevyhnutne potrebné. Za jeho podobou stoja dizajnéri zo švédskeho BVD. Nové obaly takisto predstavujú odklon od jednorazových plastov.