Budíček! Nová printová kampaň pre McCafé sa hrá s negatívom

Trojica vizuálov, ktoré spája káva v známom obale stavia na priamočiaru farebnosť, aby vynikla skrytá pointa.

Tú ukrýva spomínaný tzv. negative space, v ktorom sa na každom plagáte nachádza ranný budíček v tak trochu inej podobe. Autorom kampane je agentúra Cámara/TBWA z Uruguaja.

zdroj: Ads of the World


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Navrhnite pohár pre Becherovku!

Tento rok prebieha už piaty ročník súťaže Becherovka – Poháre českých dizajnérov a zapojiť sa môžu profesionálni dizajnéri i študenti dizajnu.…
pokračovanie článku

Akcia na vytvorenie 3D mapy zadarmo

Táto zaujímavá akcia prevedie Vašu dvojrozmernú mapu na 3D. K dispozícii máte aj niekoľko prvkov v psd na dotvorenie mapy.