Black Gold Carlsberg v elegentanom obale

Prémiovo pôsobiaci dizajn pochádza z dielne dánskej dizajnovej agentúry Kontrapunkt.

Predchádzajúca verzia obalového vizuálu plechovky sa niesla v znamení čiernej a striebornej s bielymi tetami a červenou korunkou. Po novom sa na stene plechovky objavujú už iba dve farby, čierna a zlatá. Zmena prichádza aj v podobe rotácie loga, ktoré po novom pokrýva celú výšku obalu.

Dizajn je podľa autorov zároveň vzdaním pocty historických fľašiam a má odkazovať na výraznú chuť nápoja skrytom v novom obale.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Nová podoba magazínu The New Yorker

Magazín The New Yorker v septembri ohlásil redizajn svojej značky. Išlo o vôbec prvé významnejšie úpravy od roku 2000. Cieľom…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Bustelo Coffee Bottle

Bustelo je značka kávy, která své produkty prodává hlavně v USA. V tomto projektu byli požádání studenti, aby navrhli nový…