Novinkou číslo jedna, ktorá sa objavila už pred nejakým časom, je logo. Aktualizovaná podoba prešla zjednodušením v oválovom podklade, názvu Barilla v novej typografii sekunduje dátum založenia a ochranná známka. Logo však nie je jediným “darčekom” k 145. rokom Barilla cestovín. Nový je aj produktový rad AL BRONZO, pre ktorý vzniklo výrazné balenie v inverznej farebnej kombinácii.
Dominatnú tmavomodrú, známu z tradičných obalov prestriedala červená s názvovou typografiou okolo elipsy s wordmarkom. Ovál je priznaný mierne odlišným odtieňom červenej oproti pozadiu. Tento aspekt obalov pôsobí trochu zvláštne, i keď je asi jasné, aký bol na to dôvod. Možno by zrno, ktorým sú obaly “poprášené”, dokázalo logo oddeliť od pozadia dostatočne. Textúra je odkazom na drsnejší povrchom cestovín, vďaka čomu viac pijú omáčku.
Obalom sa vďaka opačnému prístupu k farebnosti dokonale darí upriamiť pozornosť na novú, odlišnú sériu produktov a zaujať. Prémiovú esenciu AL BRONZO podčiarkuje aj prvok známky, ktorý vychádza z pôvodného dizajnu pečate Barilla.
Výsledkom dizajnu od Robilant je moderná a sebavedomá komunikácia s odkazom na históriu v príjemne naváženej miere.
zdroj: Robilant