Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Etrusco pasta

Velmi často se setkáváme s obaly těstovin, které jsou takřka skoro stejné. A to i přesto, že se tvary a velikosti těstovin uvnitř mění. Italská výrobna této tradiční pochutiny se s tím vypořádala po svém – hravě a kreativně.
pokračovanie článku

Fialová Biela noc

Kto stál za vizuálnou identitou Bielej noci – festivalu súčasného umenia, ktorý sa uskutočnil poslednú jeseň v Košiciach a Bratislave?
pokračovanie článku

Monotype Library pre tímy je tu!

Monotype po novom prináša svoj model predplatného aj pre tímy. Na čo sa môžete tešiť?