Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Octopus

Představujeme vám chobotnici Billy. Už mnoho let střeží tuto láhev rumu. Těsnící vosk není jen tím nejlepším způsobem, jak…
pokračovanie článku

Noc team managementu

18.2.2015, 19:00 – 23:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova 18, 3. poschodie, 821 08 Bratislava Vieš ako sa riadi úspešný team ľudí…
pokračovanie článku

Tvorba loga – krok za krokom

Niekedy môže byť celkom zaujímavé sledovať dizajnéra pri práci. Napríkald pri tvorbe loga. Málokomu sa však podarí sledovať…