Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Obal edice Adidas Ultra Boost X

Adidas požádal After Brand Consultants o navržení obalu, který představí jedno z nejdůležitějších vydání roku. Ultra Boost X jsou tenisky…
pokračovanie článku

Mockup dózy zadarmo

Dnes pre vás máme tip na mockup, ktorý sa nevidí tak často. Tento obsahuje náhľadové vizuály plechovej dózy,…