Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Prihláste sa do sútaže plagátov TPT 2015

Trienále plagátu Trnava 2015 (TPT) je medzinárodná súťaž a výstava aktuálneho svetového plagátu. Ide o najväčšie podujatie svojho druhu na…
pokračovanie článku

45. seminář UGD: Okolo

Činčera + Kloss + Štěch Impact Hub Praha 19. 3. 2015, 19:00 45. seminář UGD představí unikátní projekt OKOLO, skupinu, která se pohybuje na…