Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Famózne 3D postavičky zvierat z papiera

Talentovaní umelci Carolina Silvero a Juan Elizalde z Buenos Aires pracujú pre dizajnové štúdio Guarda Bosques. Toto kreatívne duo vytvorilo milú sériu…
pokračovanie článku

Knižný tip: CIPÁR&LOGO.ETC (Limitované vydanie)

Publikácia venovaná rozsiahlemu celoživotnému dielu Miroslava Cipára v oblasti grafického dizajnu obsahuje komplexne spracovanú prezentáciu značiek, symbolov a logotypov.
pokračovanie článku

Font dňa – Eco Coding (od 6,00$)

zľava 40% do 22. augusta Dizajnér: Hyun-Seung Lee, Dae-Hoon Hahm,Min-Joo Ham Vydavateľ: S-Core Dátum vytvorenia: 2012 k dispozícii vo všetkých štýloch         k…