Na podporu komunikácie tejto bezpečnostnej novinky značka spojila sily s agentúrou Taxi z Montrealu. Výsledkom ich spolupráce sú vizuály s rôznymi cyklistami, ktorí však rozhodne nepatria medzi bežnú vzorku.

Pre vyjadrenie faktu, že sila nárazu je násobená rýchlosťou využili myšlienku cyklistov z ťažkej váhovej kategórie. Na dvoch kolesách tak nôžete vidieť nosorožca, súsošie či partiu Vikingov.

zdroj: Ads of the World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Rozsiahla Design Bundle s 96% zľavou!

Dnes pre vás máme tip na pestrú kolekciu obsahujúcu vyše 2200 prvkov, ktorú môžete využiť v rámci množstva projektov. Aktuálne…
pokračovanie článku

Vyšiel  Luminar AI Update 3

Vývojári zo Skylum vydali aktualizáciu s viacerými vylepšeniami, ku ktorej je navyše k dispozícii bezplatný balík Sky Objects.