Cestoviny Barilla menia obal – bude viac eko

Jeden z najväčších svetových výrobcov cestovín si uvedomil malý detail, ktorý má však veľký dosah.

Barilla ročne predá produkty v hodnote približne 3,5 milióna eur. Ruka v ruke s lavínou cestovín ide aj množstvo obalového materiálu. A práve vďaka novému dizajnu bude teraz značka o niečo šetrnejšia k životnému prostrediu.

Výrobca si uvedomil, že na svojich krabiciach nemusí mať výsek s plastovým “okienkom”. To slúžia (pravdepodobne) na to, aby zákazník videl, čo kupuje aj keď nemá tušenie, čo sú to penne, fusilli a podobne.

Namiesto neho bude na obale prítomná vizuálne znázornenie cestovín, vďaka čomu bude obal 100% recyklovateľný. Malý prvok, veľká zmena.

Pôvodný obal s výsekom

zdroj: The Dieline

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Tajomstvo produktovej fotografie – workshop

Workshop určený pre dizajnérov, grafikov, blogerov a všetkých, ktorý sa chcú naučiť fotiť kreatívne v domácich podmienkach. Efektne a bez použitia…

Pripravujeme

Na budúci týždeň Vám okrem iného predstavíme: plug-in pre InDesign, ktorý Vám dokáže výrazne zjednodušiť prácu, ak pracujete…