Retuš na počkanie s Erikom Johanssonom

CreativeDays, event organizovaný spoločnosťou Adobe sa konal len nedávno – 11. júna. Priniesol niekoľko zaujímavých talkov a porozprávať prišli ľudia z oblastí fotografie, vizuálneho a produktového dizajnu, dokumentárneho filmu a iných. Ako súčasť kampane pripravilo Adobe v spolupráci s fullservice agentúrou Abby Norm aj prekvapenie pre ľudí čakajúcich na autobus.

S Erikom Johanssonom, fotografom a photoshop expertom, vytvorili niekoľko viac či menej šialených fotomontáží, pričom využili fotografie ľudí, ktorí v tej chvíli čakali na svoj spoj. Erik potom v rekordnom čase pripravil vhodné pozadie, scénu ako aj celú výslednú grafiku, ktorú si mohli (občas) šokovaní čakajúci pozrieť na citylighte zastávky. Ak chcete vidieť, čo si na nich Erik s týmom vymysleli, pozrite si nasledovné video.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

PANTONE farba roka 2013

Vedeli ste, že PANTONE farbou roka 2013 je PANTONE 17-5641 Emerald?
pokračovanie článku

DIGIPUB Contest 2013

Vstupte do digitální budoucnosti publikování a vy a vaše práce budete vidět. Vytvořte tu nejlepší digitální publikaci pro iPad nebo tablety…
pokračovanie článku

Ikonky, ktoré vznikli jedným ťahom

Ikony alebo symboly sú vecou, ktorá môže mať mnoho podôb a vizuálnych stvárnení. Od superrealistických cez flat až po…