Myth Busters vám s vtipom ukážu nezmysly o koronavíruse

Kampaň pre WHO vtipným spôsobom upozorňuje na niektoré mýty a dezinformácie, ktoré v súvislosti s COVID-19 cirkulujú medzi ľuďmi.

Autori vizuálov zo štúdia VELKRO stavili na efektné minimal prevedenie. Pestré farby pozadí v kombinácii s výraznou ilustráciou v čiernej linke a priamočiarou typografiou vytvárajú kontrast, vďaka ktorému vám každý motív padne hneď do oka.

Jednotlivé vizuály obsahujú vždy narážku na konkrétny mýtus, za ktorou nasleduje uvedenie vecí na pravú mieru a odkaz na stránku Svetovej zdravotníckej organizácie, kde sú k dispozícii všetky dostupné informácie ohľadom vírusu a ochorenia, ktoré spôsobuje.

Zábavná kampaň funguje v pohybe aj staticky. Tvorcovia pripravili krátke videá, Instagram príspevky a príbehy aj vizuály pre online či print. Tu sú jednotlivé témy v krátkych videách:

Domáci miláčikovia

Teplé a vlhké počasie

Teplý kúpeľ

Cesnak

Studené počasie a sneh

Chlorín

5G

Opaľovanie

Dizajnéri dali vytvorené materiály voľne k dispozícii – nájdete ich na ich Dropboxe.

zdroj: We Are Velkro

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Madies

Madies je mexická značka zaměřená na zdravé a přírodní občerstvení. Společnost vyrábí křupavé ovocné svačinky bez jakýchkoliv konzervačních látek.
pokračovanie článku

Workshop tvorby letteringu II.

Pre koho je workshop určený Pre všetkých, ktorý sa chcú naučiť ako si vytvoriť vlastný lettering. Či už…