Love to Coffee: Uvoľnený rebranding kaviarne Las Ramblas

Typograficky orientovanú identitu postavenú na strohom patterne narúša hravý prvok kľúčového slova.

Kaviareň a pražiareň Las Ramblas z gréckej Larrisy sa po refreshi vizuálnej identity prezentuje komunikáciou, ktorá vo veľkej miere stojí na textoch a ústrednom slove love, ktoré má symbolizovať DNA značky. Love to Coffee je zároveň claimom aj grafickým motívom v podobe patternu, s ktorým kontrastuje veľke rozpité LOVE – ako by sa práve vylialo zo šálky.

Nová komunikácia je prítomná na obaloch, pohárikoch či tričkách a ďalšom merchi. Vizualita pracuje s minimalistickou paletou, ktorá využíva vzájomný kontrast čiernej a bielej, občas doplnenou farebným akcentom.

Autormi identity sú dizajnéri z Cursor Design Studio.

zdroj: Cursor Design Studio

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Lauren Coffee Dark Chocolate

„Od rigorózního výběru pouze nejlepších surovin ze speciálně vybraných oblastí z celého světa, po nejčerstvější sklizeň, neustále hledáme čerstvou inspiraci,…