Toaleťák, ktorý vám môže zachrániť… život

Aspoň podľa novej kampane, ktorú pre výrobcu domácej hygieny Violeta vytvorilo chorvátske Saatch & Saatchi.

Vizuál nového obalu toaletného papier správne tvarovaným výsekom s transparentnou časťou vytvára optickú ilúziu, ktorá spolu s trefným textom tlmočí dôležité posolstvo.

Balenia sú súčasťou a zároveň vstupným bodom spomínanej kampane, zameranej na zvýšenie povedomia o zdraví a prevencii rakoviny hrubého čreva. Inak (smrteľne) vážna téma je vďaka zvolenému tónu podaná odľahčene a poukazuje tak na aktuálnu tému, ktorá sa týka každého.

Shitty poster inside – aj na detailoch vidno, že téma autorov bavila.

zdroj: Ads of The World

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Stiahnite si Brilliant Branding Bundle

Dnes pre vás máme tip na tento balík prvkov, ktorý obsahuje množstvo zdrojov pre brandingové ale aj iné projekty.

Pripravujeme

Na budúci týždeň Vám okrem iného predstavíme: plug-in pre InDesign, ktorý Vám dokáže výrazne zjednodušiť prácu, ak pracujete…
pokračovanie článku

We Love Graphic Design

Tento rok sa po tretí krát uskutoční v Kodani sympózium grafického dizajnu nazvané výstižne – We Love Graphic Design.…