Vizuál vznikol v produkcii ilustrátora Javiho Aznareza a je až po strechu zaplnený postavami nového filmu aj drobnosťami, ktoré odkazujú na konkrétne momenty.
Viac z pozadia vzniku plagátu a o príbehu, ktorý prezentuje, odhalila dvorná dizajnérka Erica Dorn.
„Film je o týždenníku, ktorý pôvodne začínal ako nedeľná príloha amerických novín Liberty, Kansas Evening Sun. Neskôr sa stal renomovanou publikáciou, pôsobiacou vo vymyslenom francúzskom meste Ennui-sur-Blasé. Príbeh filmu sa sústredí na šéfredaktora a jeho milovaných novinárov.”
Javi Aznarez mal na starosti tvorbu všetkých obálok fiktívnych vydaní fiktívneho periodika a vo filme si aj zahral. Jeho ruka slúžila ako dvojník pre herca, ktorý stvárnil ilustrátora z French Dispatch. Wes Anderson sa rozhodol, že chce, aby aj plagát k filmu zdieľal estetiku obálok časopisu a preto bola voľba autora jasná.
Oproti obálkám filmového magazínu je plagát omnoho detailnejší. Okrem množstva postáv, ktoré stoja v popredí, obsahuje aj odkazy na francúzske scenérie. Nechýbajú mopedy či ikonická dodávka Citroën, ktoré frčia okolo kaviarní. Detailov je tam samozrejme omnoho viac a my vám necháme to potešenie zoomovať a hľadať :)
Pokiaľ ide o pomyselnú predlohu filmového magazínu, The New Yorker má v Andersonovi verného čitateľa. Režisérova zbierka obsahuje zviazané vydania, ktoré siahajú až do 40. rokov minulého storočia.
zdroj: It’s Nice That