Plagát k novému filmu Wesa Andersona ukrýva množstvo zaujímavých detailov

Vizuál vznikol v produkcii ilustrátora Javiho Aznareza a je až po strechu zaplnený postavami nového filmu aj drobnosťami, ktoré odkazujú na konkrétne momenty.

Viac z pozadia vzniku plagátu a o príbehu, ktorý prezentuje, odhalila dvorná dizajnérka Erica Dorn.

„Film je o týždenníku, ktorý pôvodne začínal ako nedeľná príloha amerických novín Liberty, Kansas Evening Sun. Neskôr sa stal renomovanou publikáciou, pôsobiacou vo vymyslenom francúzskom meste Ennui-sur-Blasé. Príbeh filmu sa sústredí na šéfredaktora a jeho milovaných novinárov.”

Javi Aznarez mal na starosti tvorbu všetkých obálok fiktívnych vydaní fiktívneho periodika a vo filme si aj zahral. Jeho ruka slúžila ako dvojník pre herca, ktorý stvárnil ilustrátora z French Dispatch. Wes Anderson sa rozhodol, že chce, aby aj plagát k filmu zdieľal estetiku obálok časopisu a preto bola voľba autora jasná.

Oproti obálkám filmového magazínu je plagát omnoho detailnejší. Okrem množstva postáv, ktoré stoja v popredí, obsahuje aj odkazy na francúzske scenérie. Nechýbajú mopedy či ikonická dodávka Citroën, ktoré frčia okolo kaviarní. Detailov je tam samozrejme omnoho viac a my vám necháme to potešenie zoomovať a hľadať :)

Pokiaľ ide o pomyselnú predlohu filmového magazínu, The New Yorker má v Andersonovi verného čitateľa. Režisérova zbierka obsahuje zviazané vydania, ktoré siahajú až do 40. rokov minulého storočia.

zdroj: It’s Nice That

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Využite jedinečnú akciu Fontacular

Portál Myfonts nedávno spustil zaujímavú akciu, v rámci ktorej na vás čakajú viaceré výhodne ponuky a zľavnené fonty.
pokračovanie článku

MockUP vizitky s reliéfnym logom zadarmo!

Stiahnite si zadarmo mockup navštívenky s reliéfnou časťou určenou pre vaše logo! Ide o druhú časť kolekcie, ktorá sa tentoraz…