Online vzdelávacia platforma ponúka množstvo rôzne orientovaných kurzov z kreatívnych oblastí. Takto vyzerá jej čerstvý rebrand.
Podľa oficiálneho vyjadrenia značky, chce nová vizualita tlmočiť presvedčenie o dôležitosti objavovania, ktoré je pri učení dôležité nemenej. Na túto myšlienku odkazuje motív cesty, ktorý je v identite stvárnená cez jednoduchú linku. Dizajnéri s ňou pracujú na spôsob animácie, či patternu, ktorý vzniká jej kľukatením a množením. Zaujímavý moment pre aplikácie, najmä na webe či v online ako takom.
Samotné logo prešlo výraznou premenou. S predchodcom ho spája maximálne uppercase typografia. Aj tá však obsahuje variácie s malými písmenami, čo má pomôcť značke ako-tak sa odlíšiť v mori sans-serif-mono-minimal logotypov. Nový font je výraznejší, s nižšími znakmi, proporčne bližšími štvorcu. Logo má po novom dve verzie z hľadiska zalomenia. Jednoriadové a dvojriadkové, ktoré delí inak nedeliteľný názov značky na dve slová. Hmm.
Autori inak čisto čierne logo “oživili” dvojicou bodiek, či bodov, ktoré v rámci motion verzie loga prepojili s vyššie spomenutým konceptom cesty. V statickej verzii však táto myšlienka nie je príliš zrejmá a bodky tak pôsobia samoúčelne.
Identita okrem loga, linky a vcelku pestrej farebnosti obsahuje aj pätkové písmo Kumlien Pro, ktoré je doplnkom pre primárne GT Walsheim. Výsledný efekt prináša fajn kontrastom k logotypu.