Domotron: Identita inšpirovaná geometriou aj produktmi

Slovenský technologický scale-up Domotron prichádza s novým bezdrôtovým smart home systémom. Spolu s novým produktom značka mení aj svoju vizuálnu identitu a celkovú komunikáciu, ktorá je spojená aj s medzinárodnou crowdfoundingovou kampaňou na platforme Indiegogo.

Inšpirácia produktom

Logo aj samotná identita majú podľa autorov vyjadrovať vysokú kvalitu technológií ale zároveň komunikovať humanistickými prvkami. Ako jeden z nosných motívov je prítomný gradient. Ten má byť metaforou na polohy ON a OFF, medzi ktorými existuje množstvo polôh, ktoré dokáže produkt Domotron nastaviť.

Na rozhraní dvoch svetov

Základným kameňom loga je symbol, ktorý vychádza z tvaru samotného Domotron Switch a aj z písmena D. Okrem symbolu sa identita prezentuje aj logotypom. Ten je tvorený tenkou linkou jednotnej hrúbky. Znaky písma sú modelované s dôrazom na horizontálnu os a medzi jednotlivými písmenami názvu sú vzdušné medzery pre vytvorenie elegentného dojmu.

Symbol aj logotyp tvarovo vychádzajú zo superelipsy (geometrickej interpolácie medzi štvorcom a kruhom). Toto prepojenie má byť vyjadrením spojenia organického a mechanického, technológie s ľudskosťou.

Identita využíva systém písiem z rodiny Approach, konkrétne rezy Bold a Regular. Písmo s humanistickým vyznením kontrastuje s technologickým pozadím produktu aj vzhľadom loga.

Značka okrem základnej čiernobielej palety pracuje s fialovou. Všetky farby sú odstupňované v intenzite pre čo najflexibilnejšie použitie. Samozrejme, nechýbajú ani gradienty, ktoré ďalej rozvíjajú ideu zo symbolu v logu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Set Lightroom presetov zadarmo!

Dnes pre vás máme tip na tento set Lightroom presetov. Nájdete ho na portáli Creative Market, odkiaľ si…
pokračovanie článku

Branding / identity MockUp zadarmo

Získajte bezplatne tento balík mockupov pre branding a corporate identity projekty. Na prvý pohľad ide o kvalitne spracovanú sériu s náhľadmi…
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Soy Drink

Cílem bylo vyvinout ochrannou známku pro nápoj vyrobený ze sójového mléka a šťávy. Je zaměřený na mladé polské publikum.…