Identita interiérového štúdia, ktorá zaujme minimalizmom aj čiernobielou estetikou

Projekt: wnętrze. To je názov varšavského štúdia, ktoré sa venuje navrhovaniu dizajnových interiérov. Jeho nová identita z produkcie štúdia Sarna sa vyznačuje jednoduchosťou a súčasným vzhľadom bez nadbytočných dekoratívnych elementov.Dizajnéri vytvorili pre klienta geometrickú iniciálu P, ktorá vychádza z nákresu interiéru s otvorenými dverami. K nej pripojili custom typografiu názvu. Výsledok je čistý a zrozumiteľný a zároveň zaujme na prvý pohľad.

Samotná iniciála je chytrým riešením s dômyselne ukrytým významom, ktorý je však dobre čitateľný a logo výborne evokuje segment, v ktorom sa značka pohybuje. Celá vizualita je poňatá v kontrastnej kombinácii bielej a čiernej, čo ešte viac umocňuje dojem čistého a súčasného brandu.

zdroj: studiosarna.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Letošní vizuál Českého lva ve znamení třicítky

Česká filmová a televizní akademie (ČFTA) rozdá 4. března v pražském Rudolfinu výroční ceny Český lev. Vizuální styl letošního ročníku Českého lva pracuje s číslovkou 30 a odráží tak skutečnost, že prestižní filmová a televizní ocenění budou předána již po třicáté. „Základní koncept je vertikální mřížka a kontrast plochy a linie. Samotná číslovka je masivní tvar složený z jednotlivých prvků, podobně jako se ceny Český lev skládají z jednotlivých kategorií a nominací,“ říká grafická designérka Jana Krchová, která na vizuálu Českého lva spolupracovala s kolegou Ondřejem Fučíkem.