Lego prestavuje svet

Je to prvá brand kampaň od 80. rokov. V jej centre stojí dobrodružný film, ktorý vznikol pod taktovkou oceňovaných tvorcov s cieľom poukázať na možnosť dosiahnuť pozitívnu zmenu cez kreativitu.

Kreatívu pripravila francúzska agentúra BETC, ktorá na koncepte spolupracovala s interným tímom klienta. Spolu chceli poukázať na fakt, že keď je reč o legu, nie je to iba o hraní sa, či edukácii, ale predovšetkým o kreativite. A práve tá sa dnes ukazuje ako jedna z najdôležitejších schopností.

Film a dianie v ňom vyjadrujú práve myšlienku Rebuild the World, ktorá je sloganom novej kampane. Napriek prvotným očakávaniam sa vo videu neobjavujú reálne kocky stavebnice, ale ide skôr o CGI simuláciu sveta, ktorý sa pri hre s Lego tvorí a neustále mení.

zdroj: itsnicethat.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Ach, tie obaly – Oro

Oro je značka, která se zaměřuje na výrobu extra panenského olivového oleje. Brand design a konstrukce obalu vyniká svou…
pokračovanie článku

51. seminář UGD v Brně: I trust you!

Seminář povede Věra Marešová formou diskuze a úvah nad směřováním a roli grafického designu v současnosti. Stěžejním tématem bude důvěra klienta…
pokračovanie článku

Nové logo Vodafone

Přepracování loga, které bude ve finále plošší a jednodušší je více než trend. Stává se nezbytnou změnou, aby se…