Nová komunikácia bavorskej opery je riadny koncert

Vizualita nadchádzajúcej sezóny je na prvý pohľad niečo iné. Zabudnite na fraky, divadelné ďalekohľady a červené koberce. V centre pozornosti stoja vtipné koláže plné skrytých referencií.

Identitu sezóny 2019/2020 pripravilo štúdio Bureau Borsche, ktoré na nej spolupracovalo s umelcom Jamesom Kerrom, známym pod pseudonymom Scorpion Dagger. Výsledkom sú nielen printy ale aj krátke videá, určené na online komunikáciu.

James štúdio zaujal nielen samotnou tvorbou, ale aj humorom, ktorý z nej ide a prekvapivými pointami. Táto dôvera bola základom pre voľnú spoluprácu, kedy Bureau Borsche dalo Jamesovi iba obsah daných divadelných hier a víziu ich dramaturgov. Zvyšok nechali na jeho interpretácii.

Kolážové vizuály, ktoré odkazujú na klasické maľby, ale inak ich posúvajú do celkom novej a zábavnej roviny, sú podčiarknuté expresívne dekoratívnym rezom Scotch Modern. Toto písmo navodzuje dobovú, historizujúcu atmosféru, ale je vzápätí zámerne prevalcované šialenými výjavmi. Printy aj videá sú naozaj niečím, čo na prvý pohľad vyskakuje z kategórie “divadelný vizuál” a človeka zaujme na prvý pohľad. Už len preto, aby si povedal: čo to je?! Uznajte sami:

 

Niektoré z videí

Videá navyše fungujú ako rozšírená realita:

 

 

zdroj: bureauborsche.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Adobe Day, Bratislava, 11. 8. 2016

Radi by sme vás pozvali na bezplatný seminár Adobe Day Bratislava. Akcia je rozdelená do dvoch tematických častí…
pokračovanie článku

Basecamp “stráca” tvár s novým logom

Platforma pre organizáciu projektov nedávno predstavila svoje aktualizované logo. In-house facelift sa vybral serióznejším a viac technicky orientovaným smerom.…