Redizajn loga – s citom či nemilosrdne?

Silné logo má veľký vplyv na vaše podnikanie. Je to nepopierateľné, stačí si spomenúť na symboly, ktoré reprezentujú logá silných celosvetových značiek. Rozhodnutie zmeniť logomôže byť pre vašu značku riskantný krok a taktiež môže viesť ku strate zákazníkov.

Nasledujúce logá sú príkladom firiem, ktoré ostali verné svojej symbolike a tradícii, ktorá pre nich funguje desiatky rokov. Pochopili, že stačí ak bude vizuálna štylistika loga zodpovedať aktuálnym trendom a potrebám.

Niektoré zo spoločností sa rozhodli od základu zmeniť podobu svojho loga. Tento krok však urobili ešte na začiatku svojho pôsobenia na trhu, kedy neboli známe natoľko, aby vizuálna zmena zmiatla zákazníkov.

Pozrite si aj zopár príkladov, kedy sa redizajn loga nestretol s úspechom. Niektoré značky sa vrátili späť k svojmu predošlému logu, iné ďalej pokračovali na ceste ku zmene.

Chcete si vyskúšať redizajnovať svoje staré logo? Radi vám s tým pomôžeme na našom workshope.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

ALFOPA: Prechod k digitálu nám pomohol v podnikaní

Výroba kreatívnych etikiet v čoraz menšom rozsahu, investovanie do nových zariadení, prechod od klasickej tlače k novým digitálnym strojom či získavanie nových zákazníkov. Modernizácia tlačiarne a vyrovnanie sa so súčasnými trendmi vám už nemusí robiť starosti.  Dôkazom, že to ide, je aj spoločnosť ALFOPA.