Rebrand Conde de Arraiolos

Tradiční keramika regionu Alentejo v Portugalsku inspirovala grafický koncept nové identity vína Conde de Arraiolos, za který je zodpovědný Herdade das Mouras.

Na rebrandu pracovala M&A Creative Agency, která vycházela z různých návrhů již vyvinutých pro značku Sociadade Agrícola da Herdade das Mouras de Arraiolos.

Zdroje: packagingoftheworld, creative.grupoma

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Farbológia l.

Interaktívny workshop s praktickým tréningom využitia farebnej psychológie vo vašej vizuálnej komunikácii. 28. máj,  17:00 – 20:00 Connect Coworking, CVERNOVKA, Páričkova…
pokračovanie článku

Star Wars v znamení vesmírnej geometrie

Nové Hviezdne vojny sa blížia a ruka v ruke s novými trailermi či zábermi z filmu, bude pribúdať aj projektov s touto tematikou.…