Rebrand Conde de Arraiolos

Tradiční keramika regionu Alentejo v Portugalsku inspirovala grafický koncept nové identity vína Conde de Arraiolos, za který je zodpovědný Herdade das Mouras.

Na rebrandu pracovala M&A Creative Agency, která vycházela z různých návrhů již vyvinutých pro značku Sociadade Agrícola da Herdade das Mouras de Arraiolos.

Zdroje: packagingoftheworld, creative.grupoma

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

workshop modrotlače

Vyskúšaš si tradičnú ručnú modrotlač a použiješ tradičné formy s ľudovými motívmi, ale aj vlastnoručne vyrobené formy.
pokračovanie článku

Jeden priemerný font

Ako vytvoriť font z ďalších viac ako 900, ktoré máte nainštalované v systéme?