Urban turistika pre domácich na sérii plagátov

Newyorská organizácia pre rozvoj turizmu v tejto metropole nedávno spustila novú kampaň, ktorá má tak trochu netypický cieľ. Pritiahnuť miestnych obyvateľov a naučiť ich objavovať nové krásy ich domovského mesta.

Kampaň pozostáva zo série ilustrovaných plagátov, v rámci ktorých sú zvečnené viaceré príťažlivé miesta piatich mestských častí. Nájdete medzi nimi tak napríklad Arthur Avenue v Bronxe, Long Island City v Queense alebo St George Terminal na Staten Islande.

Všetky plagáty sú po vizuálnej stránke vytvorené v štýle, ktorý silne odkazuje na grafické práce zo štyridsiatych rokov minulého storočia. Akoby vypadli z oka vtedajším reklamám cestovných agentúr či dopravných spoločností.

Pozrite sa na jednotlivé dominanty mesta v printovej podobe:

4 2 1 5

zdroj: designtaxi.com

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Naj redizajny roku 2016

Nový rok sa už pomaly rozbieha, no možno nezaškodí malé obzretie sa za naj redizajnmi toho uplynulého. Či…
pokračovanie článku

Ach tie obaly: Cuthroat Gin a Tonic

Tvarovo jednoduchý obal, ktorý však zaujme na prvý pohľad. Presne taký je gin, ktorý vám priblížime dnes.