Nemecká automobilka nedávno predstavila update svojej vizuálnej identity. Podobne ako mnoho iných značiek sa vydala minimalistickým smerom.
Zjednodušené verzie loga sú aktuálne populárnym trendom, ktorý neobchádza ani veľké značky. Príkladom, a to priamo z rovnakého segmentu, môže byť redizajn identity Audi. Súvisí to okrem iného aj s čoraz rozmanitejšou sférou digitálu.
https://www.youtube.com/watch?v=wpq5JK4xtLQ
Pôvodné logo malo vzhľad 3D kovového emblému s názvom značky v hornej polovici obruče. Po novom je logo v jedinej farbe a bez nápisu. Ostal iba základny symbol blesku vsadený v kruhu.
Ako sa vám nové logo páči?
1 comments
Je to skvelé. Milujem čisté jednoduché a kontrastné veci. Jednoduché veci sa rodia ťažko a ešte ťažšie sa presadzujú u klienta, ale keď sa to podarí, tak to stojí za to :)