Sennheiser prichádza s novým logom

Značka nedávno predstavila novú podobu svojho loga. Zmena sa môže na prvý pohľad javiť ako nenápadná. Pri bližšom pohľade však vidno prácu na detailoch, ktorá má vizuál posunúť na novú úroveň.

Ikonický symbol “S” prešiel úpravami, ktoré ho majú viac podčiarknuť v očiach ľudí a zdôrazniť tak aj jeho úlohu v rámci logotypu. Nové písmo zase zlepšuje čitateľnosť loga.

 

 

 

Predošlé logo

 

Jemné zmeny s ohľadom na odkaz predošlej identity sú podľa vyjadrenia spoločnosti zárukou toho, že redizajn pozdvihne vizuálny prejav a zároveň ostane verný podstate značky.

Čo hovoríte na nové logo vy?

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *


Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Logá v čase korony

Ak by ikonické symboly svetoznámych značiek boli živé, ako by asi reagovali na súčasnú situáciu? Odpoveď na túto otázku za vás našiel dizajnér Jure  Tovrljan.
pokračovanie článku

Pohyblivá inšpirácia: Wagamama

Reťazec populárnych reštaurácií má novú animovanú kampaň, ktorá sa inšpiruje manga estetikou.